wtorek, 10 kwietnia 2012

Tag 50 Pytań Do...

Zostałam otagowana przez Lidzię. Dziękuję serdecznie :)

W sumie nic o sobie specjalnie nie mówię, jeśli więc macie jakieś pytania, to zapraszam :) postaram się odpowiedzieć na wszystkie, chociaż 50ciu się nie spodziewam ;)


Zasady:

1. Wklej logo tagu.
2. Napisz kto Cię otagował.
3. Otaguj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć.
4. W komentarzach pod notką odpowiedz na 50 pytań zadanych Ci przez czytelników.

Do zabawy zapraszam:

14 komentarzy:

  1. co robisz na codzień?> ile masz lat? skad jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam mam pytanie a mianowicie jakie masz sposoby na to aby cera wyglądała nieskazitelnie przez cały dzień ? :)

      Usuń
    2. na co dzień studiuję anglistykę, robię licencjat na UMCS, jednocześnie kończę Kolegium Nauczycielskie
      we wrześniu rozpoczęłam też 2-letnie Studium Policealne (Technik Usług Kosmetycznych)

      mam 24 lata

      jestem z Zamościa, tak jak Orchidek z http://kosmetycznealterego.blogspot.com/ i MgiełkaM z portalu na W. ;)

      @ Pani_nuta: oj chciałabym znać takie sposoby :D mam niemałe problemy z cerą (błyszczenie, przesuszenie-specyfiki od dermatologa :(, niespodzianki, bliznki po skubaniu, pory jak kratery) cały czas szukam idealnego podkładu (lub BB kremu ;))
      na błyszczenie polecam Puder Bambusowy (z dodatkami, z BU) lub Rimmel prasowany, Dermacol w charakterze korektora,
      żeby cera wygądała dobrze, ważna jest odpowiednia dla niej pielęgnacja, wtedy makijaż będzie uwieńczeniem, a nie tylko sposobem na zamaskowanie niedokosnałości :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bo Wredna Małpa już było zajęte :D

      Usuń
    2. czy ja wiem czy źle... :D sama jesteś kobietą z charakterkiem :D więc chyba mnie rozumiesz

      Usuń
  3. Dzieki Mali za otagowanie :) Po tej mojej dlugiej przerwie nie spodziewam się ogromu pytań :D

    No to teraz moje pytanko: jestes leniwą osobą czy raczej wszystko lubisz miec od razu zrobione? :D kurde nie wiedzialam jakie ptanie palnąć :D
    o i jeszcze jedno! Jak tam Sylwestrowy :> hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze odkładam wszystko na ostatnią chwilę :( próbuję z tym walczyć, ale ciężko idzie...
      ponoć to cecha osób ambitnych

      Sylwestrowy bez zmian :D

      Usuń
  4. Jak wyglądają Twoje wymarzone wakacje?
    Jak najlepiej odpoczywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym pojechać gdieś w ciepłe kraje i w końcu nauczyć się pływać pod okiem przystojnego egzotycznego instruktora :D

      a w rzeczywistości to pół na pół: lenię się, robię nic, czytam, jeźdżę na rowerku rekreacyjnie :)

      Usuń
  5. Dzieki za otagowanie:)

    Ja wszystkich wypytuję o ciuchy to i Ciebie zapytam:D Ulubiony ciuch i ulubione buty:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Gdzie wybierasz się na wakacje?
      2.Dlaczego Przeszkoda a nie Maliniarka :P ?
      3.Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru?

      Usuń
    2. Kleo, ja jestem bardzo nieciuchowa :D a butów mam z 5 par wszystkiego ;)

      Antii:
      1. na razie nie mam planów, obawiam się, że czeka mnie pisanie pracy na wrześniowy termin :P
      2. Maliniarka było nickiem na "portal na W." przypadkowym całkowicie (chciałam obejrzeć jakieś zdjęcia i musiałam się zarejestrować, nie myślałam, ze zostanę na dłużej :)), potem mnie tylko denerwował, bo za słodki jak na mnie...ale już został ;)
      3. Najbardziej lubię czerwienie, różowości, bo w nich moje dłonie najlepiej się prezentują, ale lubię maaaaaaaaaaaaasę odcieni :D tylko nie zawsze na sobie niestety

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...