czwartek, 26 kwietnia 2012

Sleekomania: CC & OSS (Hawajowy ;))

Dalej męczymy niebieskości/miętości i inne takie :D

Makijaż prościutki, ale dzięki intensywności użytych kolorów uzyskujemy fajny wiosenno-letni efekt :) Pomadka miała być nude, jednak zrezygnowałam z niej na rzecz delikatnie koralowej. Zdjęcia wyszły oczywiście nie tak jak poiwinny :P. za słabe światło :(

Użyłam:
Holika Holika Petit Clearing BB Cream <3
Puder Bell 2Skin Transparent
Kuleczki Oriflame G&G Natural Radiance
Sleek CC: Blue Hawaiian oraz OSS: Bow, Boxed, Noir
Tusz Oriflame Wonder czarny
Kredka do brwi Inglot nr 506
Pomadka Essence, Coralize Me!


Makijaż w ramach akcji Agnesss25!



20 komentarzy:

  1. Ślicznie :) Podobają mi się bardzo cienie, muszę coś podobnego zmalować :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do rudzielca na pewnoe będą świetnie pasować! <3 :)

      Usuń
  2. dopiero wiosna przyszła a tu już czuć ją lato w powietrzu :))bosko wyglądasz Malina :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor cienia jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam twoje kości policzkowe LOVE!! :)

    Makijaż taki letni :) ja dzisiaj też na kolorowoo ;) Przy takiej pogodzie inaczej się nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, bardzo mi się podoba łączenie zimnych i ciepłych kolorów w makijażu :) Szminka boska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, celne spostrzeżenia: zabawa w ciepło-zimno :)

      Usuń
  6. Bardzo pasuje Ci odcień tej pomadki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie kochana, ale makijaz niestety nie moge podciagnac pod sleekomanie bo uzyłas 2 paletek do jednaego makijazu..

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...