wtorek, 17 kwietnia 2012

Sleekomania: Carribean Curacao (tęczowa kreska)

Słowem wstępu:

Do tęczowej kreski przymierzałam się już bardzo długo po tym, jak naoglądałam się jej na blogach, najpierw zagranicznych, potem rodzimych. Nie byłam do końca przekonana, czy to coś dla mnie... z czasem o niej zapomniałam, aż do niedawna, gdy zobaczyłam ją znowu u Ferrou (piękna pastelowa delikatna wersja pin-upka, zajrzyjcie koniecznie)

Dodatkowo, gdy Agnesss przypomniała mi o Sleekomanii, w której jeszcze nie wzięłam udziału to nie wytrzymałam, sięgnęłam po dawno zapomnianą paletkę Carribean Curacao i wzięłam się do roboty. 

 Koniec ględzenia :) do rzeczy!
 (Zdjęcia robiłam przy żarówce, kolory mogą odbiegać od rzeczywistości)
Użyłam:
 Cienie: Sleek, CC (Bloody Mary, Tequila Sunrise, Screwdriver, Apres Midori, Blue Lagoon, Purple Haze, Espresso Martini), Sleek OSS (Bow, The Mail)
Kreska na linii wody YR, Couleurs Nature 3en1 nr 08 Blanc
 Tusz: Oriflame Wonder Lash Mascara
 Kredka do brwi Inglot, Korektor do brwi Delia Onyx Brązowy
(Makijażu twarzy i ust nie wymieniam, że względu że oświetlenie "kłamie")
klikając na to zdjęcie przeniesiesz się do posta Agnesss dot. Sleekomanii
zapraszamy!

Malowałyście już taką kreskę? :) jeśli tak, to prosze o linka do Waszego makijażu, bo strasznie mi się ten trend podoba!

93 komentarze:

  1. ja nie potrafię zrobić kreski jednym kolorem, co tu mówić o takiej tęczy-szacuneczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Spróbuj, to nie jest trudne, skośny pędzelek i cienie na mokro i jedziemy :D

      Usuń
  2. slicznie kochana, niby niepozorna kreseczka a taki efekt daje.Super ze dołaczyłass do sleekomani :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      może jeszcze zdążę coś nakombinować w 2 tyg, ale mam tylko 2 paletki, więc szału nie będzie ;)
      fajna akcja!

      Usuń
  3. piękna! :)) a pod cienie nakładałaś coś jeszcze? jakiś eyeliner lub kredkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko ciupkę BB wklepanego, przypudrowałam i tyle, 2 jasne cień nałozyłam na powiekę powyżej kreski, więc się nie liczy :D

      nie dawałam żadnej bazy, kredki, linera, cienia: Sleeki na mokro :)

      Usuń
  4. Strasznie mi isę podoba, idę poćwiczyc i ja...powiedz mi czy kolorowe cienie na powiekę nakąldałaś tylko na bazę? czy na białą kredkę? Jak uzyskałaś taką precyzję w linii kreski za pomocą róznych kolorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam jużw komentarzu wyżej: nie nakładałam cieni na kredkę, nie użyłam nawet bazy: nakładałam cieniutkim skośnym pędzelkiem, cienie na mokro (one są mocno napigmentowane) począwszy od ciutki czerwieni, pomarańczy, potem żółci, zieleni, niebieskości i fioletu, na końcu pociągnęłam delikatnie czarnym przy linii rzęs

      malując raczej WKLEPYWALAM cienie niż pociągałam jedną linią

      Usuń
    2. Dzięki...jak już napisałam swoje zapytanie to dopiero spojzałam wyżej że już wyjaśniłaś to :) gapa ze mnie, ale dziękuję

      Usuń
    3. nie ma za co :) mogłam napisać w treści posta właściwie :)

      Usuń
  5. genialna kreska i jaka perfekcyjna!!!!maluj maluj więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) oj do perfekcyjnej to jeszcze brakuje, ale dziękuję

      Usuń
  6. Ależ pięknie to wygląda:) Jak wrócę z pracy to poćwiczę, bo strasznie mi się podoba taki efekt. Wszystkie kolory tak fajnie ze sobą się łączą:) Ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      konicznie pokaż co z tego wyszło, jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  7. Ale ładnie ja też tak chcę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej kolekcji brakuje kolorowych cieni więc teraz i tak nie mm za bardzo czym;)Jak się dorobię paketki Acid zmaluję na pewno:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. dziękuję, aż nie wiem co powiedzieć :*

      Usuń
  9. Kurde, malowałam ale teraz to wstyd pokazać :P
    Świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale też pleciesz! czekam na makijaż :)

      Usuń
    2. Dobra, masz :P
      http://aleetzya.blogspot.com/2012/03/wiosna.html

      Usuń
    3. zupełnie inna, śliczna :)

      Usuń
  10. Śliczna jest i do twarzy Ci w niej :). Ciekawa jestem siebie w takiej kresce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, jak pisałam, to długo się do niej przymierzałam, bo nie byłam pewna czy będzie mi w czymś takim dobrze (często tak jest, że u kogoś mi się podoba, a potem u mnie to masakra :D)
      ale wyglądała zaskakująco dobrze :)

      Usuń
    2. Też mam tak, że coś u kogoś wygląda ślicznie a na sobie nie mogę tego znieść. Choćby paznokcie w odcieniach nude :(

      Usuń
  11. Ślicznie wyszła Ci ta kreska, gratuluję precyzji. :)

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo, aż nie wiem co powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna tęcza, cudownie w niej wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na swoją nietykaną jeszcze paletkę i czuję wewnętrzną potrzebę złodziejstwa, skierowaną ku tej kresce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletka na pewno życzy sobie być rozdziewiczoną :D kradziejstwo wskazane :D

      Usuń
  15. Świetnie to wygląda! I w ogóle jaka idealna kreska... ach, zazdroszczę. I zazdroszczę paletki Sleeka. Mm cały czas na nią chrapkę tylko w kolorach nude ale szkoda mi kasy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30zł to niedrogo jak za taką paletkę
      wychodzi 2,50 za cień :)

      ja mam tylko dwie, ale inne też kuszą

      Usuń
  16. Wow, imejzing! *.*

    Też będę musiała spapugować, choć nie mam CC... Znajdzie się coś jednak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      oj kolorków to na pewno masz w swojej kolekcji, więc będzie czym maziać :)

      Usuń
  17. W ogóle zapomniałam, że masz bloga, dodam sobie do blogrolla i będę pamiętać, o :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blog miał may zastój, więc nie dziwne :)
      dziękuję :)

      (niedługo rozdanie na 100 obserwatora ;))

      Usuń
  18. a jakież to ładne! :P
    mi sie nie udaje cieniować na takim małym obszarze :(

    a gdzie makijaz z kameleonem , hę? :pała:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orchidku spróbuj bardziej pac pac a mniej rozcieru rozcieru :)

      kameleon czeka na swoją kolej :P

      Usuń
  19. Przez Ciebie właśnie zmalowałam "tęczę" na oku. Tylko wyszło... Cóż, gorzej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam, nie wierzę! pokaż :)

      Usuń
    2. Ekhem... http://wizaz.pl/forum/attachment.php?attachmentid=4628256&d=1334692093

      Usuń
  20. a co ty mi sie maupko mała nie przyznajesz ze tez masz bloga heee? a ja tu w takiej nieswiadomosci zyje !!! skandal !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero raczkuje, nie ma czym się chwalić :D

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. pochwała z ust Twych ma Pani jest balsamem na me serce ;)

      Usuń
  22. Piekna ta kreska! ;o
    Muszę sobię sprawić sleeka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie skończyło się na 10 paletkach ]:-> ..

      Usuń
    2. wszystko zależy od tego jak często byś ich używała:D

      Usuń
  23. Krecha malina :D już parę razy próbowałam ale za każdym schrzaniałam na etapie "maźnięcia czarnym wzdłuż linii rzęs" bo mi to wychodzi grubo jak szatan. No i nie mam tyle miejsca "na długość" bo nie mogę robić jaskółek (ostatnio jak mi cień zahacza o kącik oka to zaraz płaczę, więc krechy kończę równo z rzęsami). Ale jutro taką zmaluję! A jak wyjdzie to Ci pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj bardzo delikatnie, ja nakładam troszkę cienia i nie mazam tylko dociskam pędzelkiem miejsce koło miejsca :)

      pokażesz <3

      Usuń
    2. Też tak robię i niby pędzelek mam cieniusieńki, a zawsze coś się schrzani :) najwyżej pominę ten krok :)

      Usuń
  24. Jeszcze do kresek kolorowych sie nie zabralam ale Twoja jest piekna przyciaga spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepieknie Ci wyszla ta kreseczka,chyba tez musze sie pokusic o stworzenie takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing post dear and gorgeous blog!
    Following you! Hope you'll follow me back! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgodnie z obietnicą - pokazuję ;)

    http://lollinails.blogspot.com/2012/04/krecha-malina.html

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny efekt! ja jednak na co dzień nie mam czasu [i chęci z rana] robić takie kolorowe, cieniowane kreski, ale efekt jest zaskakujący!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      u mnie szybciej poszło z kreską niż z klasycznym dymkiem :) ale rano też by mi się nie chciało :D racja

      Usuń
  29. świetnie to wygląda :) kojarzy mi się z piękną kolorową papugą :)
    ps. już nie wspomnę, że właśnie zakochałam się w Twoich ustach, brwiach i policzkach - są idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  30. bajeczna kreska :D taka... teczowa :D podoba mi sie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna, wiosenna kreseczka :D bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kochana, ta kreska jest idealna!!:D:D:D perfekcyjna :):):) może i mi sie uda cos takiego zrobic ale jaką wprawe trzeba miec choc ja bym sobie pewnie do powieki taśmę przykleiła hahaha:D:D:D
    głaszcz głaszcz:D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać :D
      a z taśmą i z powiekami mam niemiłe doświadczenia :P

      Usuń
  33. Cudownie, zakochałam się w tej kresce, wyszła Ci fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Perfekcyjna kreska :) Muszę koniecznie zrobić taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie proszę podesłać mi linka, żebym nie przegapiła :)

      Usuń
  35. Jak perfekcyjnie wykonana kreseczka;) piekna tęcza

    OdpowiedzUsuń
  36. Malinko, śliczna kreseczka :) ale te Twoje kości policzkowe... idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna równiutka kreseczka, niedawno też taką zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. jeej jak to fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...