niedziela, 15 kwietnia 2012

Potrzebna pomoc techniczna: nie mogę dodać nowych blogów do blogrolla, czy ktoś jeszcze tak ma?

Nie mogę dodać ani wszystkich, ani wybranych blogów do blogrolla, nie wiem czemu, kiedy klikam Dodaj, dodają się, ale gdy klikam Zapisz nic się nie dzieje i w efekcie nic się nie dodaje...
:( kiedy klikam Anuluj to anuluje, kiedy klikam Usuń to usuwa, ale nie zapisuje tego co chcę zmienić :(

Jeśli jest ktoś umny w tej materii to prosze o pomoc...
bo mam ochotę zrobić tak jak ten pan na obrazku :x

zdjęcie pochodzi ze strony: http://pl.123rf.com/

17 komentarzy:

  1. tez tak mam:( podobno nie mozna miec w blogrollu wiecej niż 200 blogów

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko się nie śmiejcie, ja nie umiem dodać do blogrolla..Kompletnie nie wiem jak. Chyba, że trzeba prowadzić bloga? Przepraszam, moje szare komórki mają chyba problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, trzeba mieć bloga, to jest to coś co się u mnie wyświetla po prawej stronie :)

      Usuń
    2. Dziękuję śliczne :)

      Usuń
  3. ale u mnie wyświetla 177, a co gorsze usunąć też nie mogę, a mam jakieś blogi nieaktywne od 2 lat, więc... :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobny problem. Blogroll zaczyna szwankować od ok. 160 blogów, dlatego ja zrobiłam u siebie 2 blogrole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to jest myśl... ale to coś u nich nie tak w takim razie? w systemie?

      Usuń
  5. mam to samo już od dłuższego czasu, nie mogę ani dodać do blogrolla ani usunąć z niego blogów...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak niestety mam...i nie wiem co z tym zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  7. pocieszyłyście mnie, myślałam, że to wynika z mojej ułomności :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Można dodać chyba 166 blogów ja dodałam drugi blogroll tam dodaje i mam dwa blorolle na stronie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobra myśl, tak jak Lidzia też już sugerowała, ale co z usuwaniem? w tym blogrollu pierwszym nie mogę usunąć żadnego bloga :(

      Usuń
  9. Miałam ten sam problem, ale na szczęście już minął :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to może usunhę blogrolla, pousuwam z listy czyt. blogi nieaktywne i potem otworzę dwa blogrolle, powinno być w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam - ani dodać ,ani usunąć;/
    Chyba spróbuję z 2 listą blogrolla....;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak zrobiłam i podziałało, ale musiałam usunąć całkiem i wtedy stworzyć od zera dwie listy :x

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...