poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Pomarańczka w mlecznej kąpieli :)

Druga odsłona ostanio pokazywanego manicure, czyli jak z nasyconej pomarańczy uzyskać pastelową morelę :D
Po prostu: nałożyć mleczny/bladoróżowy lakier do frencha na wierzch, koniecznie taki, który nie za mocno smuży, u mnie jest to  Joko FYC, J124 Cotton Candy.
Pomysł frenchowego lakieru na glitterze widziałam u Paramore, ale też jeszcze wcześniej gdzieś na innym blogu, tylko nie pamiętam (Efekt jak przy Deborah Lippmann Glitter In The Air, jeśli kojarzycie, to dajcie znać, bo się naszukałam bezskutecznie)

Kolor subtelniejszy, połysk Akwariusza zniwelowany, choć nie aż tak jak przy matowieniu, w sam raz na zajęcia, gdy nie chcemy aż tak rzucać się w oczy, a nie chce nam się jeszcze zmywać glitterka :) bardzo mi się podoba takie coś i na pewno jeszcze spróbuję z innymi odcieniami...

wskazujący i mały bez Joko
środkowy i serdeczny z Joko
nawierzchniowo: Joko FYC, J124 Cotton Candy (bladoróżowy)

15 komentarzy:

  1. Śliczniasty efekt ;)) Już trochę mi tęskno za błyskotkami na paznokciach, chyba znów wyciągnę z szuflady circusa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się ostatnio strasznie spodobało to połączenie glittera z frenczowym lakierem. sama jeszcze tego nie próbowałam, więc chyba czas złapać za lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  3. może u mnie też to widziałaś...? bo niedawno zrobiłam coś takiego z różu, Circusa i różowego nudziaka... :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat u Ciebie nie, ale właśnie zajrzałam i wyszło świetnie :)
      na pewno widziałam to na niebieskim :D ale nie wiem kurczę...

      Usuń
  4. Świetnie wygląda z tym mlecznym lakierem. :)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten kolor bazowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przesliczny :)
    jakbym mialal brokatowy lakier tez bym sobie takie zrobila :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs :) Z pewnością Cię zainteresuje! ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ale trik :D nie znałam tego sposobu na ujarzmienie lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...