sobota, 28 kwietnia 2012

Pomarańczka w letniej kąpieli

Mówiłam Wam już że uwielbiam brokatowe topy z essence? W moje posiadanie wczoraj weszło kilka lakierów, w tym Glorious Aquarius (Akwariusz :D) z Essence.

Mnóstwo brokatu w przezroczystej bazie: turkusowe sześciąkąty w wielkiej ilości, nieco mniej pomarańczowo-złotych, do tego masa średniego i małego okrągłego brokaciku holo, ach, czego chcieć więcej :D

jestem zakochana :)

Bazą jest tutaj (można zobaczyć na małym paluszku) Miyo Orange pachnący oranżadką pomarańczową i tak też wyglądający, różowy pyłek nieco rozbiela pomarańcz, sprawia, że odcień jest nieco subtelniejszy, 2 warstwy do krycia.

w słońcu
w cieniu
z lampą
w świetle dziennym w pokoju
Użyłam:
Eveline 8w1
Miyo, Mini Drops nr 32 Orange 2 warstwy
Essence, Nail Art, Special Effect Topper, Nr 10 Glorious Aquarius

16 komentarzy:

  1. ładne pazury :P
    podobał mi się ten top, ale potem jakoś nie kupiłam. tak samo z hello hollo...
    a i mam ten lakier miyo, ale niepachnący;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hello holo użyłam z raz, ale cicusa lubię, teraz to cacuszko :) mmmm podobie mnie się :D

      Usuń
  2. Aquarius jest świetny! Szkoda, że ostatnio w mojej Naturze był wykupiony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może doniosą :) w razie czego służę pomocą

      Usuń
  3. OD kilku dni się przymierzam do Pana Glosiusa, Aquariusa ale coś mnie powstrzymuje przed sięgnięciem do portfela ;o :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest śliczny, nie żałuję ani grosika :D

      Usuń
  4. Mam w swoim posiadaniu ten top i podbił moje serce do granic możliwości :)
    Pięknie wygląda z tym pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenie, mam ten top ale do tej pory jakoś go nie użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś otagowana!
    http://inmygingerworld.blogspot.com/2012/04/otagowana.html

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...