środa, 11 kwietnia 2012

Paczuszka z Korei *_*

No i przyszła, równo w tydzień po wysyłce.
No i jak to jest, ja się pytam, że paczka z Korei (ebay) idzie do mnie tydzień, a paczka z Polski (alledrogo) idzie do mnie też tydzień albo i dłużej...nie ogarniam tego :P

Dodam jeszcze, że paczka z Korei idzie za darmo (free shipping), a paczka z Polski priorytetem wcale nie za darmo :x



Paczuszka była zbiorowa:
-dla koleżanki bladzioszka: Missha, PC BB Cream, nr 13, Bright Beige, 50ml (ok 50zł)
-dla drugiej koleżanki (Mgiełciu :*): Tonymoly, Dear Me, Petite Cotton BB Cream, nr 1 Cotton Beige, 30g (ok 30zł)
-dla mnie: Skin79, Scandal Rose & Vanilla BB Cream, 35g (ok 65zł)
Holika Holika, Petit BB Cream, Clearing, 30ml (ok 27zł)
Skin79, Zestaw miniaturek, 4x5g (ok 25zł)



do tego gratis 4x Verite Multi Base, 2 dla Mgiełki :) (nie wiem co to jest, baza pod makijaż prawdopodobnie :D)

i Etude House, Black Head Cleansing Foam Pad, czyli takie cuś co ma mi "zniknąć" zaskórniki...
się zobaczy ;)

Macie doświadczenie z BB Kremami?
Ja kończę drugą (lub traecią...) tubkę Misshy PC nr 21 - troszkę za szarawa
Kończę też Lioele Triple The Solution - za ciemne
Testowałam z odlewek: Skin79 Orange Label (całkiem całkiem) i Baviphat Indi Girl

szukam BB o mocnym stopniu krycia



28 komentarzy:

  1. Oo ale ci zazdroszczę :)
    Mi się marzy krem bb ale nie umiem obsługiwać ebaya :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, dobrze wiedzieć! ;) Przygoda z BB jeszcze przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować BB . Zapraszam Cię do mnie jeśli sie spodoba zachęcam do obserwacji http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U kogo zakupiłas Scandal Rose, jeśli mogę wiedzieć??
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie paczuszka priorytetem z poczty polski przyszła następnego dnia więc nie mogę narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a u mnie zależy jak się trafi ;) i jeszcze jak (a raczej kiedy) sprzedawca wyśle :x

      Usuń
  6. czy mogłabys umieścić link do strony sprzedawcy u którego robiłaś zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętnie jakiś krem wypróbuję, ale chyba najpierw muszę pokombinować z próbkami: z moją bladziochowatą cerą boję się zamawiać w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno lepiej zacząć od próbek/odlewek, często w portalu na W. są rozbiórki bb kremów :)

      Usuń
  8. Dziewczyny: nie chciałabym tu żadnej reklamy robić, bo robiłam zakupy na ebayu już kilka razy u różnych osób i zawsze byłam zadowolona :)

    poprzednio u rubyruby76 (2 razy chyba nawet)

    a widoczne powyżej zamówienie u trendplaza (z tego względu, że szukałam Misshy 13, ten odcień nie jest zbyt popularny i nie wszyscy sprzedawcy go mają)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie biorę odpowiedzialności, jeśli paczka do Was nie dojdzie ;)

      Usuń
    2. Ślicznie dziękuję! Choruję na Scandal Rose, a mało sprzedawców go ma. ;-)

      Usuń
  9. Ja mam Intense Classic Balm Skin79 i rewelacyjnie kryje. Mój pierwszy bb krem i strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie mu się przyjrzę, ale najpierw zapasy trzeba trochę uszczuplić :D
      zaczęłam testy Petita i na razie jestem bardzo zadowolona z niego, zobaczymy co dalej :)

      Usuń
  10. ja muszę zamówić na początek jakieś próbki kremów BB i zobaczyć jak to funkcjonuje na mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm chyba sobie też coś zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przed chwilą dostałam paczkę a już mam ochotę na więcej...ale trzeba się wstrzymać teraz i testować :)

      Usuń
  12. Znalazłam Twojego bloga!Aaaa! Pewnie mnie nie pamiętasz, od dłuższego czasu nie udzielam się już na Wizażu, dzisiaj wchodzę, patrzę... Malina ma bloga! Potem patrzę dalej... jestem w blogrollu! :))) No to teraz już Cię będę czytać regularnie :)

    Mam ten secik miniaturek Skin79 i nie ma w nim nic, co by mi się nie spodobało (no, może poza ceną za którą go kupiłam...). Nie wiem na który pełnowymiarowy się zdecyduję, prawdopodobnie na złoty bo ma najsilniejsze krycie. Wykończę i zobaczymy, może coś nowego wpadnie w moje łapki.

    Pozdrawiam się super serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam Cię Alu :)
      miło, że zajrzałaś :D

      miniaturki zostawiam na koniec :)

      Usuń
    2. Entuzjazm, który wyniknął ze znaleziska sprawił, że aż sama siebie pozdrowiłam :P Ciebie pozdrawiam oczywiście ;)

      Ciekawa jestem jak te miniaturki Ci się sprawdzą.

      Usuń
  13. Skin 79, Intense Classic Balm fajnie kryje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś drugą osobą, która to poleca, a ja tego nie mam w miniaturkach :(

      Usuń
  14. właśnie się czaję na Scandal Rose :)
    a ludzie bojąc się ebaya duużo tracą..

    OdpowiedzUsuń
  15. Swoja przygode z koreanskimi BB(oraz reszta koreanskich kosmetykow) zaczelam juz jakis czas temu.Nawet nie pamietam wszystkich,ktore wyprobowalam(czesc to tylko probki,czesc pelne wersje).Do moich ulubionych naleza:The Face Shop Power Perfection,mam bardzo jasna cere ale pasuje mi odcien ciemniejszy#2 bo idealnie stapia sie z cera,do tego kryje wrecz niesamowicie;Etude House Precious Mineral BB CREAM All Day Strong #1,przez caly dzien nie ciemnieje na twarzy,mam wrazenie,ze po kilku godzinach wygladam lepiej niz rano ale moze to tylko ja tak mysle ;)kryje wspaniale.Jest z nim jeden problem,jest trudny do dostania;kolejne to dwa zupelnie rozne ale tak samo dobre dla mojej biednej cery Skin79 Hot Pink Triple Functions(bardzo popularny jak zauwazylam)i Snail Nutrition BB Cream tej samej firmy.Moze nie kryja az tak mocno jak wczesniejsze(zeby lepiej kryly wystarczy dodatkowa warstwa),szczegolnie slimaczkowy ale sa rewelacyjne,wyglad promienny i naturalny zapewniony.Mam zniszczona wysuszaniem wypryskow cere,dodam,ze po 30,ogromne pory,zaskorniki,przebarwienia a do tego pekajace naczynka i wrazliwa cere, a i swiece sie jak latarnia.Czyli wszystko co najgorsze ale te bb i pewne koreanskie kosmetyki,szczegolnie nawilzajace,bardzo mi pomogly.Teraz nawet czasami spogladam w lustro;)Wywod dlugi ale mam nadzieje,ze pomoze choc jednej osobie :)Sorrki za brak polskich znakow,bunt klawiatury;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapomnialam dodac,ze dzieki tobie i twojej recenzji zamowie Holike Petit BB bo widze,ze szukamy podobnego typu bb kremow.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję Izabelo za tak obszerną wypowiedź :)
    znowu robisz mi chętkę na bb kremy :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...