czwartek, 5 kwietnia 2012

Nie pękaj, Złotko!

Mody przemijają...ale nie ma co sie przejmować.
Mnie nadal podobają się efekty jakie można uzyskać stosując lakiery pękające. W tym przypadku:

Czarny Bell, Graffi Top, buteleczka 5g
Sam lakier jest już nieco wysłużony, trochę zgęstniały, trudniej go aplikować, bo dość szybko zasycha na pędzelku (ciekawe czy dodanie kropelki rozcieńczacza go nie zepsuje...hm...)
ale nadal pęka bardzo ładnie :)

Bazą jest chłodny, złoty foil Miss Sporty, Clubbing Colours, nr 312; kryje po dwóch warstwach, bardzo fajna baza pod wszelakie wzorki, a także do robienia takowych :)

w słońcu
w cieniu
z lampą

Eveline 8w1 (odżywka)
Miss Sporty, Clubbing Colours, nr 312
Poshe (top wysuszający)
Bell, Graffi Top (pękacz)
NT II (top)

18 komentarzy:

  1. świetny efekt! ja miałam innego "pękacza" i niestety nie wyglądał tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię to połączenie, jest takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pękacze mnie irytują. Bo "nierówno pękają" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te mnie jakoś nie przekonują, ale w poprzednich postach super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie zawsze wszystko może wszystkim pasować, pękacze są dość kontrowersyjne :D

      Usuń
  5. Lubię zestawienie: czarny pękacz + złota baza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nawet miałaś takie na blogu, tylko z innym pękaczem :)

      Usuń
  6. przepiękne! :)

    Zapraszam na moje rozdanie! Jest zmiana zasad i mogą wygrać 3 osoby! Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału! :) www.prohibited-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowałam Cię :)
    http://ksiezniczkowepasje.blogspot.com/2012/04/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś otagowana! http://czarownicujaco.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Otagowałam Cię http://lidzia007.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan-do.html :) Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki jak najbardziej, ale czarny pekacz do mnie nie przemawia jakos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny ten złoty lakier:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...