środa, 11 kwietnia 2012

Mroczna strona zieleni...

Znacie lakiery z Serii Jumpy, Vipery?
Ja mam kilka tych małych, ślicznych buteleczek. Ze wszystkich jestem raczej zadowolona :)

+niska cena (3,5-4zł)
+pojemność w sam raz (5,5ml)
+wygodny pędzelek (dla mnie jest wygodny, ale jeśli lubicie długie pędzelki to nie będziecie zadowolone)
+ładna, zgrabna buteleczka
+dobra konystencja
+dość szybkie schnięcie
+bogata gama kolorów

-raz zdarzył mi się wygięty pędzelek, jednak da się nim malować bez problemów
-czasem potrzeba więcej niż 2 warstw do pokrycia panokcia :(

Na pazurkach Vipera Jumpy Nr 120
3 cieniutkie warstwy na 1 warstwie Eveline 8w1

Lakier to ciemna (grafitowa?) baza z mnóstwem świerkowych drobinek, zieleń jest nieco cieplejsza niż na zdjęciach, na których wybija się właśnie ta szarawa baza...

Na zdjęciach 3-dniowy lakier, bez topu, jak widać trzyma się bardzo dobrze, mam zamiar go zakonadować i nosić dalej, a potem piłowanie, bo pazury już tracą kształt :x

w świetle dziennym



w słońcu


7 komentarzy:

  1. Posiadam jednego Jumpika, ale muszę stanowczo zakupić więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak choinka:) Ślicznie iskrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny, jak sie mieni urczo:D No i jupiki bardzo lubie bo i tanie i dobre:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, jak tanie wino :D tanie i dobre :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...