czwartek, 26 kwietnia 2012

Konkurs: TO MNIE MOTYWUJE! (do 17 maja)

ZAMKNIĘTY!

Tytułem wstępu:
Blog powstał jeszcze pod koniec zeszłego roku, później był co prawda mały zastój, ale teraz wszystko idzie ku lepszemu :)
Jest już Was ze mną ponad setka, oglądacie, możliwe też, że czytacie :D, komentujecie, za co bardzo Wam dziękuję i z czego bardzo się cieszę :)

Przygotowałam dla Was Konkurs-Rozdanie z nagrodami, wypełniałyście w ankiecie, jakiego rodzaju nagrody najbardziej by Wam odpowiadały: zdecydowałyście, że będą to 2 nagrody miks: czyli pielęgnacyjno-kolorówkowe. Mam nadzieję, że zachęcą Was do wzięcia udziału i do dalszego przyglądania się moim bazgrołkom blogowym :)

Nagrody:
1. Alterra, Olejek Limonka i Oliwka - 100ml
2. BeBeauty, Chusteczki do demakijażu 3w1 - 25szt
3. Oriflame, Nature Secrets, Krem do rąk - 75ml
4. Farmona, Tutti Frutti, Karmel i cynamon, Masło do ciała - saszetka 4ml
5. Joko, FYC, Kolory Maroka, Coriander Green - 10ml
6. Bell, FC, Błyszczyk do ust - 5,5g
7. Inglot, Cień AMC #55 - 2,4g (był dotknięty palcem)
8. Ziaja, Maseczka z brązową glinką - saszetka 7ml

1. BeBeauty, Masło do ciała z ekstr. z bawełny - 200ml
2. YR, Żel pod prysznic malinowy 400ml
3. Avon, Krem do rąk - 100ml
4. Dermaglin, Maseczka Kleopatra z glinką - 20g
5. Brokat różowy - mały słoiczek
6. Avon, Pomadka Czekoladomania - ponoć pachnie i smakuje czekoladą ;)
7. NYC, Top Brokatowy, nr 105 Starry Silver Glitter - 13,3ml
8. Oriflame, Smooth Definer, Kredka do powiek wysuwana czarna - 0,3g (była sprawdzona na dłoni)
9. Farmona, Tutti Frutti, Karmel i cynamon, Masło do ciała - saszetka 4ml

Zbliżenie na kolorówkę:
 Joko, FYC, Kolory Maroka, Coriander Green - 10ml (nagroda 1)
Bell, FC, Błyszczyk do ust - 5,5g
  Inglot, Cień AMC #55 - 2,4g 
Brokat różowy - mały słoiczek
  Avon, Pomadka Czekoladomania 
NYC, Top Brokatowy, nr 105 Starry Silver Glitter - 13,3ml
  Oriflame, Smooth Definer, Kredka do powiek wysuwana czarna - 0,3g

A teraz Regulamin, przez który musicie przebrnąć :D
1. Konkurs "TO MNIE MOTYWUJE" (zwany później "konkursem") zostanie przeprowadzony na blogu bajzelkosmetyczny.blogspot.com
2. Organizatorem konkursu i fundatorką nagród jest właścicielka bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com 
3. Termin zgłaszania prac to 19 kwietnia-17 maja 2012 do godziny 23:59 czasu polskiego
4. Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w konkursie jest bycie publicznym obserwatorem tego bloga
5. Musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodziców/opiekunów
6. Zadanie konkursowe polega na odpowiedzi na pytanie: Co mnie motywuje do działania?
7. Forma wypowiedzi dowolna, prace można wysłać mailowo (kolaż zdjęć, rysunek etc.) na adres lullaby.for.you@gmail.com w tytule podając nick, pod którym obserwujesz lub formę pisemną umieszczać w komentarzu pod tym postem
8. Mile widziane (nieobowiązkowe): dodanie mnie do blogrolla, dodanie informacji o tym konkursie do paska bocznego bloga (proszę używać baneru konkursowego z prawego górnego rogu bloga)
9. Zgłaszając się należy użyć wzoru:
Obserwuję jako: Przeszkoda
e-mail: lullaby.for.you@gmail.com
blogroll: tak/nie (adres Waszego bloga)
pasek boczny: tak/nie (adres Waszego bloga)
Co mnie motywuje do działania: ODPOWIEDŹ lub wzmianka o wysłaniu odpowiedzi drogą mailową!
10. Zgłoszenie się jest równoznaczne z akceptają Regulaminu konkursu
11. Wysyłając odpowiedź oświadczasz tym samym, że treści zawarte w odpowiedzi zostały stworzone specjalnie na potrzeby tego konkursu
12. Dane osobowe przechowywane są tylko w czasie trwania konkursu i nie będą przetwarzane ani wykorzystywane w sposób inny niż w celach związanych z konkursem
13. Nagrodami w konkursie są 2 zestawy kosmetyków widoczne na zdjęciach
14. Wyłonienie 2 zwycięzców przez właścicielkę bloga i ogłoszenie wyników - 20 maja 2012
15. W przypadku nie zgłoszenia się zwycięzcy w celu odebrania nagrody (podanie adresu domowego) w ciągu 3 dni, nagroda zostanie przekazana osobie z listy rezerwowej
16. Konkurs także dla osób mieszkających za granicą, jednak ze względu na wagę nagród wysyłam tylko na polskie adresy!

Oświadczam, że konkurs nie jest grą hazardową, w szczególności loterią, w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.




51 komentarzy:

  1. 3. Termin zgłaszania prac to 19 kwietnia-17 maja 2012 do godziny 23:59 czasu polskiego

    14. Wyłonienie 2 zwycięzców przez właścicielkę bloga i ogłoszenie wyników - 05 maja 2012r.
    Ogłoszenie wyników będzie wcześniej niż ostatni dzień nadsyłania prac...
    :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och dziękuję za zwrócenie uwagi :) już poprawiam, uzanałam, że do 3 maja to za krótko :)

      Usuń
    2. Lepiej na początku zabawy poprawić niż potem niepotrzebne bunty osób zgłaszających sie :D

      Usuń
    3. jasna sprawa:) błąd wyniknął z pośpiechu
      dzięki jeszcze raz :) zapraszam do wzięcia udziału

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Ruda
    e-mail: monikacarrot@gmail.com
    blogroll: tak (http://inmygingerworld.blogspot.com/)
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: Zależy, do jakiego działania. Jeśli chodzi o naukę: nadchodzące terminy. Jeśli chodzi o inne sprawy, najlepszą motywacją jest dla mnie wsparcie innych osób, ich wiara we mnie. Chociaż, jak ktoś mi obieca, że jak coś zrobię, to dostanę czekoladę, taka motywacja też jest jak najbardziej działająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako: kafetka
      e-mail: anastazja1923@wp.pl
      blogroll: nie
      pasek boczny: nie
      Co mnie motywuje do działania: kazdego ranka gdy budze sie i patrze w moja prawa strone widze spiaca buzie mojego 3 letniego synka mateuszka:) to własnie jego buzia jest dla mnie siłą napędową na cały dzień:)jego usmiech tylko doładowuje mi akumulatorki do działania:)

      Usuń
  3. Obserwuję jako: WalkingOnAir
    e-mail: ankak1@poczta.onet.pl
    blogroll: tak (http://walkingonair-walkingonair.blogspot.com/)
    pasek boczny: tak (http://www.walkingonair-walkingonair.blogspot.com/)
    Co mnie motywuje do działania: Do działania często motywują mnie inni ludzie. Czasem widzę jak ktoś się wziął w garść i osiąga cele, które wcześniej sobie zaplanował, a następnie patrze się na siebie i widzę, że ja ciągle odkładam na później wiele spraw. Zaczynam wtedy widzieć że tak naprawdę ciągle stoję w miejscu, i że do nikąd to nie prowadzi. Widzę, że inni potrafią się zmotywować, to dlaczego i ja nie mogłabym? Dostaję wtedy mega kopa do działania i mega motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: lolli-pop
    e-mail: miranda-b@o2.pl
    blogroll: tak lollinails.blogspot.com
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: odpowiedź przyjdzie na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Suertuda
    e-mail: martynatrybus@wp.pl
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: efekty, które uzyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Cosmetics Freak
    e-mail: cosmeticsfreak@gmail.com
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: Do działania bardzo motywuje mnie ładna pogoda, ulubiona muzyka i dzień, który zaczynam od wstania prawą nogą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Wielki Kufer
    e-mail: wielki.kufer@gmail.com
    blogroll: tak - http://wielkikufer.blogspot.com/
    pasek boczny: tak http://wielkikufer.blogspot.com/
    dodatkowo notka o rozdaniu: http://wielkikufer.blogspot.com/p/rozdania.html
    Co mnie motywuje do działania: napisałam na Twojego maila

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Yasinisi
    e-mail: sniezynka7@gmail.com
    blogroll: tak http://yasinisi.blogspot.com/
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania:

    Mnie do działania najbardziej motywuje moja rodzina.. To oni we mnie wierzą i to znacznie mocniej niż ja sama. Ja jestem z natury pesymistką, z reguły widzę świat w czarnych barwach, nie wierzę, że mogę co,s osiągnąć.. To rodzina dodaje mi sił, wiary we własne możliwości, a także takiej pewności, że sobie poradzę.. Nie wiem co bym bez nich zrobiła..

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Annuullaa
    e-mail: ania-anula1988@o2.pl
    blogroll: tak http://aanula.blogspot.com/
    pasek boczny: tak http://aanula.blogspot.com/
    Co mnie motywuje do działania:
    Przede wszystkim wzrost poczucia własnej wartości, bo kto z nas nie jest z siebie dumny, gdy uda się nam coś zrobic.... Uznanie czy to szefa czy np mamy gdy jej w czymś pomożemy.... Rodzina, która zawsze dodaje mi otuchy i jest zawsze ze mną, która wierzy we mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: Plotkara
    e-mail: ewa.wlaszczuk@gmail.com
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania:
    przede wszystkim motywuje mnie możliwość poprawienia własnych umiejętności, to, że wiem, że mogę być w czymś lepsza, że ktoś doceni to co zrobiłam :) to chyba motywuje najbardziej :) no i oczywiście wsparcie ze strony najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako: Dojrzała Żurawina
    e-mail: olla-92@wp.pl
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania:
    Do działania motywuje mnie wsparcie rodziny i przyjaciół. Motywuje mnie także smak satysfakcji, którego mogę zaznać po wykonaniu danego zadania/celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie do działania motywuje mój luby. Doskonale wie, jak sprawic, żebym zrobiła cos, na co zupełnie nie mam ochoty :)
      Panna Dominika
      @dominikagalazka@gmail.com

      Usuń
  12. Obserwuję jako: dzolls
    e-mail: dzollsisko@gmail.com
    blogroll: kotogrodnika.blogspot.com
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: z reguły, najbardziej motywującym czynnikiem w mym życiu jest brak czasu - totalne przeładowanie planu dnia i zajęć, im mniej czasu mam na siedzenie i pachnienie (albo śmierdzenie, jak przyszło robić coś hardcorowego :D), tym lepiej i szybciej działam :) Czasem do motywacji wystarczy mi też kat - ktoś, kto z siekierą nad głową będzie mnie popędzać i pilnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Orlica
    e-mail: polishpolishaholic@gmail.com
    blogroll: tak http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania:
    Cóż, mówiąc ogólnikowo - uparta i rywalizująca ze mnie bestia. Jest to raczej zdrowa rywalizacja, ale często widząc czyjś sukces stwierdzam "Przecież też tak mogę!", nawet jeśli nie jest mi to tak naprawdę potrzebne - miałam tak na przykład z prawem jazdy. Wszyscy wokół je robili, koleżanki oblewały egzamin za egzaminem, więc pomyślałam "A, teraz moja kolej!" - co z tego, że nie było opcji na samochód na horyzoncie ;) Poszłam więc na kurs, bywało kiepsko, ale uparłam się, choć wszyscy wokół mnie nastawiali, że mała jest szansa na zdanie za pierwszym razem. Oczywiście postanowiłam zrobić na złość im i sobie, bo tak naprawdę z wiarą w siebie u mnie kiepsko, i zdać. I... zdałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: kascysko
    e-mail: kateguzdek@gmail.com
    blogroll: tak http://kascysko.blogspot.com/
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania:
    Najlepiej motywuje mnie cel moich działań ;) Gdy pomyślę, że kiedyś ktoś dzięki tym materiałom, które teraz badam odzyska sprawność lub uniknie inwalidztwa, to od razu jestem mniej zmęczona w laboratorium i mam chęci do szukania kolejnych wyników i publikacji ;)
    Do pisania bloga podchodzę podobnie - bardzo cieszą mnie komentarze i maile dziewczyn z prośbą o radę czy z podziękowaniami;)
    Oto dwa przykłady potwierdzające regułę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: ewalucja
    e-mail: beataewacelska@gmail.com
    blogroll: tak www.ewalucja.blogspot.com
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: Mail:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniały blog^^ dołączam do grona obserwatorek:) pozdrawiam i zapraszam do obserwacji mojego bloga :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: gabusiek
    e-mail: ania199218@onet.eu
    blogroll: tak (gabusiek.blogspot.com)
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: Przede wszystkim mnie motywują postawione sobie cele. Przez kilka lat uczyłam się sama hiszpańskiego ,żeby tylko zdać maturę rozszerzoną z tego pięknego języka. Udało się bo zdałam ją na 80 % i jestem ogromnie szczęśliwa bo dzięki temu teraz mogę studiować filologię hiszpańską. Wiele osób odradzało mi zdawanie tego języka bo w moim miasteczku nigdy jeszcze nie zdawał tak egzotycznego języka ( jak dla niektórych się wydawało ) a tu proszę. Do nauki motywuje mnie zbliżająca się sesja i oczywiście możliwość skończenia studiów z bardzo dobrymi wynikami. Nie ma nic lepszego jak radość ze zdobytych ocen własną i sumienną pracą.Także idealnymi osobami ,które mnie motywują są członkowie mojej rodziny. Zawsze mnie wspierają. Gdy pomyślę sobie ,że po moich studiach będę mogła przekazać dzieciom i młodzieży wiedzę o języku hiszpańskim to jest największa motywacja. Wiele dzieci i młodzieży w moim miasteczku chce pisać egzaminy maturalne bądź testy gimnazjalne z języka hiszpańskiego ale niestety nie mają takiej możliwości ze względu na brak nauczycieli tego języka. Widzieć potem radość kogoś kto dzięki mnie będzie mógł zdać maturę z innego języka niż angielski czy niemiecki jest bezcenne! To wszystko mnie nauczyło ,że warto zabiegać o spełnianie własnych marzeń! Jeszcze kilka lat temu nie powiedziałabym ,że będę studiować filologię a tu dzięki mojej motywacji i wysiłkowi wszystko się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: nikt_wielki_ona
    e-mail: niktwielkiona2@gazeta.pl
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania:
    Nic tak nie działa na mnie motywująco (i mobilizująco!) jak widok mojego mężczyzny i obecność w jego ramionach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Blanka
    e-mail: unicorn8177@gmail.com
    blogroll: tak http://swiat-blanki.blogspot.com/
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: do działania motywuje mnie moja mała córeczka. Od pierwszej chwili życia jest moją gwiazdką na niebie, moim największym szczęściem. Wstaję rano i wiem, że muszę być wesoła i uśmiechnięta dla Niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Pilar
    e-mail: 1899pilar@gmail.com
    blogroll: tak pilar1899.blogspot.com
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: Do działania najbardziej motywuje mnie chęć satysfakcji, uwielbiam być dumna sama z siebie, świadomość ,że zrobiłam coś nie po to żeby komuś coś udowodnić, pokazać tylko żeby poczuć tą niesamowitą radość z osiągnięcia wybranego celu. Wtedy czuję że to co robię ma sens i motywuje mnie do dalszego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Stając się Demonem Swojego Ciała
    e-mail: marlena22071994@gmail.com
    blogroll: tak http://ssdsc.blogspot.com/
    pasek boczny: tak http://ssdsc.blogspot.com/
    Co mnie motywuje do działania: mail :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: maylet
    e-mail: mayletka@wp.pl
    blogroll: tak maylet-maylet.blogspot.com
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje?
    Jestem pewna, że każdy z nas ma jakieś marzenia. Ja nie. Ja mam cele, do których staram się dążyć - mniejsze i większe, realne i, według większości ludzi, nie. Osiągnięcie ich wymaga ode mnie wiele samozaparacia, żyję w destrukcyjnym środowisku, gdzie większość otaczających mnie ludzi uważa za pustą idiotkę - z powodu młodego wyglądu, albo innych niezrozumiałych dla mnie (w końcu jestem głupia!) czynników. W związku z tym niesamowitą motywacją dla mnie jest chęć pokazania im (a jednak przede wszystkim sobie.), że się mylą, a ja mogę wiele. Jednakże czasem dopada mnie zwątpienie i wszystko, co robię okazuje się być pozbawione sensu, przestaję. I musi popłynąć trochę łez, żebym zrozumiała, jak szybko ucieka czas. Tak, to on jest moim głównym motywatorem, choć mam ich wielu. On idzie dalej, szybko. Nie zatrzymuje się, a ja cofam. Świadomość tego boli i próbuję się zmienić, za wszelką cenę. Staram się robić to, co powinnam, wychodzi różnie, ale wtedy przypominam sobie Wszechświat i zasady w nim panujące. Tak, wierzę w autosugestię i moc przyciągania. Walka z samym sobą nie jest łatwa, mimo to nie lubię ludzi słabych i gdybym nie stanęła na nogi, straciłabym szacunek do samej siebie. A, więc wstaję i teoretycznie wszystko wraca do normy. Często mam wrażenie, że robię za mało, a do działania inspirują mnie także zwykli (albo raczej niezwykli) śmiertelnicy, którzy są nawet tutaj, w strefie blogowej. Widzę, ile robią, co osiągają i chcę być taka, jak one, choć w niewielkim stopniu, ale najbardziej motywuje mnie mój ojciec, w końcu osiągnął coś z niczego - tak, jak ja, na przekór całemu światu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blogroll jednak nie, chyba pomyliłam pojęcia. x.x

      Usuń
  24. Obserwuję jako: Naturalnie Zakręcona
    e-mail: naturazakrecona@gmail.com
    blogroll: tak- http://naturalniezakrecona.blogspot.com/
    pasek boczny: tak-http://naturalniezakrecona.blogspot.com/
    Co mnie motywuje do działania: Wysłałam "kolaż" na Twojego maila:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Candice
    e-mail: mangue@onet.pl
    blogroll: tak http://myownbeautyspace.blogspot.com/
    pasek boczny: tak http://myownbeautyspace.blogspot.com/

    Co mnie motywuje do działania: Do działania motywują mnie głównie osiągnięcia innych, gdy widzę, że inni osiągnęli swój cel, tym bardziej gdy ich droga była bardziej pokrętna i wyboista niż moja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Magdawe
    e-mail: magdawe02@wp.pl
    blogroll: tak (http://magdawe02.blogspot.com/)
    pasek boczny: nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mnie motywuje? Przede wszystkim dead line'y. Muszę ustalić sobie jakiś termin doprowadzenia danej sprawy do końca, bo inaczej nie potrafię spiąć tyłka i zebrać się do kupy ;)

      Usuń
  27. Obserwuję jako: zuzuu1123
    e-mail: zuzuu1123@interia.pl
    pasek boczny: tak
    blogroll:nie
    notka: tak => http://dobrawyjdzx3.blogspot.com/2012/05/wspopraca.html

    Motywuję mnie: głównie efekty.A jeśli dotyczy to kogoś to chcę być lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Catalina
    e - mail: kasia_sz8@op.pl
    Pasek boczny: tak
    Blogroll: tak
    Do działania motywuje mnie muzyka. Jest kilka piosenek jak ta: http://www.youtube.com/watch?v=IVBn9O0HsiE lub ta: http://www.youtube.com/watch?v=-fJOBOxiqbU. Kiedy słucham refrenów to czuję w sobie motywację do działania i przezwyciężania wszelkich trudności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: nowicjuszka
    e-mail: kraczeer@wp.pl
    blogroll: tak: http://www.kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: Może trochę banalne, ale mój ukochany mężczyzna. Zawsze jak mi się czegoś nie chce to on mówi, że albo mam się natychmiast za to wziąć, albo, żebym sobie odpoczęła, przemyślała wszystko i zrobiła to, co trzeba za jakiś czas. Zawsze mi powtarza, że co to dla mnie, że dam rade, a najwyżej jak mi coś nie wyjdzie no to przecież nie koniec świata. Ostatnio byliśmy u znajomego w parku linowym (ja pierwszy raz, mój chłop już któryś tam z kolei). I ten kolega mówi: dobra, zabieram Was na trudniejszą trasę, P. zawsze się bał tam iść, ale Ty jesteś to w końcu to przejdzie. I co? Oczywiście, że przeszedł. Ja po zejściu z lin aż się popłakałam, bo w połowie nie miałam sił, chciałam już schodzić, ale też przeszłam, razem z nim, a potem mnie przytulił i powiedział, że jest ze mnie takie dumny jak nigdy. I, że byłam taka dzielna, odważna i patrzy na mnie teraz z podziwem. No czy to nie motywuje? Że jest obok nas osoba, która dodaje otuchy, czasem nakrzyczy, że jak to Ty jeszcze tego nie zrobiłaś, to dla Ciebie takie proste, a czasem powie daj sobie z tym spokój. Kocham go za to, i gdyby nie on, to nie miałabym motywacji do niczego, a tak jak widzę, jak on sie cieszy z mojego szczęścia to jest po co żyć :) Życzę tego wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje jako: martaa-magdaa
    Email: martaa-magdaa@wp.pl
    Blogroll: TAK : http://mm-world-of-women.blogspot.com
    pasek boczny nie
    Co mnie motywuje do działania?: poranny zapach świeżo zaparzonej kawy, którą wypijam przy ulubionej muzyce,która pobudza mnie do większych podbojów świata no i najażniejsza motywacja to mój Ukochany,który powie mi na uszko coś,co sprawia,że mogę góry przenośic i niestraszne mi jest już nic ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Ewe Lina
    e-mail: enkaaa@gmail.com
    blogroll: tak http://bemyaddiction.blogspot.com/
    pasek boczny: tak http://bemyaddiction.blogspot.com/
    Co mnie motywuje do działania: efekty widziane u innych osób. No nie będę oryginalna, jeśli widzę u kogoś to co sama chciałabym osiągnąć to myślę sobie "skoro ktoś może, to ja też!" :) Może i jest to podszyte lekką zazdrością, ale jest ona właśnie z rodzaju tej zazdrości dającej kopa, a nie zawistna :)Jak już jestem na fali to dodatkowym bodźcem jest dla mnie wsparcie bliskich mi osób. I świat jest mój :):):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: zyskowa
    e-mail: zyskowa@buziaczek.pl
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: do działania najbardziej motywuje mnie mój mężczyzna, który w ciągu ostatnich miesięcy zrzucił sporo kilogramów swoją ciężką pracą. Jego podziw i ciepłe słowa sprawiają, że chcę zrobią jeszcze więcej i mogę przenosić góry:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: evelyne
    e-mail: evelyne1991@o2.pl
    blogroll: tak alleve.blogspot.com
    pasek boczny: tak alleve.blogspot.com
    Co mnie motywuje do działania: rozmowy o moich marzeniach z innymi ludźmi. Gdy oni nie negują tego co mówię, wręcz zachwalają moje pomysły dostaję takiego powera jak nigdy :D Nie dość, że mnie chwalą, to jeszcze wiem, że mam w nich oparcie, nawet, gdy czasem mi się noga powinie. :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: red lipstick
    e-mail: blankabudzinska@gmail.com
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: deadline! Gdy zbliża się nieuchronnie, adrenalina rośnie, mój mózg podejmuje działanie, spinam się i wykonuję odgórnie narzucone zadanie/problem do rozwiązania/naukę. Zawsze kończy się to siedzeniem po nocach, ale cel zostaje zawsze osiągnięty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako:Ania.
    e-mail: strawberry045@gmail.com
    blogroll: tak + www.strawberry125.blogspot.com
    pasek boczny: tnie
    Co mnie motywuje do działania: Mmm. do działania motywuje mnie najbardziej zbliżające się terminy, czy to termin kolokwium czy napisania referatu ( jeśli chodzi o naukę).
    Natomiast jeśli chodzi o figurę to do działania motywują mnie sukcesy, zdjęcia i sposoby innych osób.
    Lubię też marzyć i myslę, że marzenia są sposobem, które w jakimśstopniu motywują mnie do podjęcia działań ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Rodzynka1989
    e-mail: asiapop@vp.pl
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: odpowiem mailem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: laaafe
    e-mail: monika_mielniczuk@op.pl
    blogroll: tak laaafemonster.blogspot.com
    pasek boczny: tak laaafemonster.blogspot.com
    Co mnie motywuje do działania:
    Do działania motywują mnie moi bliscy oraz myśl, jak wiele mogę osiągnąć. W chwilach, kiedy jest naprawdę ciężko bardzo pomagają marzenia, plany te do zrealizowanie oraz w szczególności te, które udało mi się wykonać. Chociaż największą motywacją na przyszłość są efekty cięzkiej, zasłużonej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Stevie
    e-mail: a.cieplak@interia.eu
    blogroll: tak http://stevie-18.blogspot.com/
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: By się zmotywować staram się zawsze myśleć o tym, jakie korzyści przyniesie i dane działanie. Np jest chodzi o pracę nad figurą to wyobrażam sobie siebie z szczupłą sylwetką na plaży, gdy zaś chodzi o naukę czy obowiązki domowe to myślę o tym, jaką pochwałę lub nagrodę otrzymam. Wtedy mam więcej chęci i nie dość, że robię to co powinnam to jeszcze z dużo większą przyjemnością i dokładnością :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: planet_hell_ [Planet Hell]
    e-mail: dodsab@wp.pl
    blogroll: tak(http://xplanethell.blogspot.com/)
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: rozmyślanie o pozytywnych skutkach. Np. będąc na diecie rozmyślam jak to fajnie byłoby zmieścić się w wymarzoną sukienkę. Sprzątając dom myślę o tym że w czystym pokoju więcej rzeczy znajdę, niż w bałaganie. Mam też tak, że jak coś mam robić to muszę coś z tego mieć, więc uśmiech na mojej twarzy słysząc jak mi coś dobrze poszło wywołuje u mnie radość na cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  40. To i ja :)

    Obserwuję jako: czarownicująca / martunia
    e-mail: czarownicujaca.m@gmail.com
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje? Wizualnie-rzeczowy wynik działania :) Namacalna nagroda :)
    Do trenowania do zawodów - na dłuższą metę motywuje mnie wizja wyjazdu z koleżankami, blask pucharów, zdjęcia i gratulacje, wizja babskiej szamotaniny w szatni: makijaże, fryzury, świecidełka. Na krótką metę, tuż pod sceną: wizja "dokopania" panom o dwie głowy wyższym, kiedy liczy się energia, żeby nie powiedzieć siła!
    Do sprzątania - możliwość poukładania bałaganu w głowie! Zapomina się zbyt łatwo, jak poczciwe szorowanie wanny odgania stres, a układanie ciuchów na półkach układa rozlatane myśli w całość.
    Do pracy - perspektywa szalonych zakupów za wypłatę. Jako budowlaniec mam też dodatkową motywację: kiedyś zobaczę, jak mój projekt ożywa :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Greatdee
    e-mail: greatdee@gmail.com
    blogroll: tak (www.greatdee85.blogspot.com)
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: Zdecydownie wizualizacja efektów :D Lub nóż na gardle hehe

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: ZającKicak
    e-mail: ZającKicak@gmail.com
    blogroll: nie
    pasek boczny: nie
    Co mnie motywuje do działania: ostatnio sport i zdrowa dieta.

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuje cie jako angela91
    e mail angwit4@wp.pl
    blogrool tak http://g-kosmetyki.blog.pl/
    co mnie motywuje poranna kawa dobra książka
    dobry makijaż kąpiel z bąbelkami

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...