sobota, 14 kwietnia 2012

Holika Holika, Clearing Petite BB Cream - pierwsze wrażenia!

Nie będę się za mocno rozpisywać na razie, bo chcę jeszcze potestować zanim wydam opinię.
Kupiłam go za ok. 27zł na ebayu.

Chciałabym od razu zaznaczyć, że mam nadzieję, iż okażecie się wyrozumiałością, bo moja cera daleka jest od ideału (chociaż ostatnimi czasy i tak się poprawiła :)). Wstawienie jej bez makijażu jest dla mnie nieco krępujące, jednak może są wśród nas dziewczyny, które jak ja zmagają się z problamami skórnymi, więc pokazanie produktu na właśnie takiej cerze wydaje się zasadne :) bo właściwości kryjące przedstawione na cerze bez skazy lub zdjęcia "wyprasowane" graficznie mijają się z powołaniem...

ten kotek jest taki słodki ^_^
Chciałam Wam już teraz pokazać, jak pięknie ten BB kryje, gdyż sama jestem zachwycona efektem :)
Zdjęcia robione w różnym świetle, najbardziej zbliżone do rzeczywistego odcienia-na pierwszym zestawieniu.
Tutaj widać czego BB nie zakrył, a mianowicie: blizny na linii żuchwy, rozdrapany policzek (można oczywiście wklepać następną warstwę lub potraktować je korektorem-np. dermacolem)
O dziwo BB nie kryje za mocno piegów (co mnie akurat odpowiada, bo je lubię :)), ale dość dobrze radzi sobie z zaczerwieniami.
Widać też, że odcień jest dla mnie dobrze trafiony, bo nic nie odcina się od odcienia szyi.


naga skóra-------------------------------------------------------HH, Petit BB Cream Clearing (nieprzypudrowany)

naga skóra-------------------------------------------------------HH, Petit BB Cream Clearing (nieprzypudrowany)


Zajrzyjcie też koniecznie na bloga mllou gdzie zobaczycie krótkie porównanie i swatche aż 3 z 5ciu dostępnych BB z serii Petit, a także wiele innych obszernych opinii na temat kosmetyków azjatyckich. Ten blog to kopalnia wiedzy na ten temat!

jak na razie to mój ulubiony z przetestowanych :)

41 komentarzy:

  1. Genialnie ;o. A jak jest z ceną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamawiałam z ebaya: pisałam o tym tutaj: http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2012/04/paczuszka-z-korei.html
      podawałam też orientacyjne ceny wszystkich nabytych rzeczy, ten kremik akurat był bardzo tani, bo kosztował 27zł (30ml) :) przesyłka gratis

      Usuń
  2. Wyglądasz pięknie, naturalnie, jakbyś nie miała nic na twarzy! A kotek na opakowaniu jest przesłodki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, właśnie taki efekt chcę osiągnąć :)
      kotek mnie urzekł, a na każdym opakowaniu jest inny :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. cieszę się :) za jakiś czas ukaże się obszerniejsza

      Usuń
  4. Ej, to to ma krycie *.*
    Aż się chyba skuszę na zamówienie jakiejś próbki, nie wierzyłam, że BB Creamy mogą tak kryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zachęcam do spróbowania, niekoniecznie tego produktu, ale BB ogólnie :) dają bardzo różne wykończenia, ja szukam tych o największym kryciu

      Usuń
  5. Efekt nieziemski! Też zaczynam zabawę z BBkremami. Mam póki co 3 próbki. Obawiam się jednak,że w moim przypadku dodatkowy bardziej kryjący fluid będzie niezbędny-mam przebarwienia na policzkach...buuuu a skoro piegów nie kryje, to i z przebarwieniami bedzie kiepsko. Natomiast zaczerwienienia-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 próbki, pewnie szybko się wciągniesz :)
      ja w każdym bb mogę znaleźć coś, co mi nie odpowiada (a to za ciemny, a to za różowy, a to się świeci), ale i tak wolę je niż podkłady... dla mnie kryją lepiej niż dajmy na to Vichy Dermablend, ale nie dają efektu maski jak dermacol

      na razie Holika wygrywa, a jest najtańsza z tych, co mam, więc nigdy nie wiadomo, kiedy trafi się coś fajnego :D

      Usuń
  6. fajne krycie ma, gdyby nie fakt ,że nie chcę się wciągać w kolejną manię,to bym się pewnie skusiła :)

    co to za cudo na paznokciach? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pilarku, Ty nie potrzebujesz takiego krycia, masz śliczną cerę :)

    na pazurkach zieleniak niedawno pokazywany :D tak ciemno wyszedł pod tym kątem

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym, żeby moja cera już wyglądała tak, jak Twoja;) a BB creamu jeszcze nigdy nie miałam, ale czekam na próbkę Elemonga i 25ml Baviphat Indi Girl, używałaś może?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elemonga nie próbowałam, a Indi Girl mam tylko malutką odlewkę, jeszcze troszkę zostało
      Indi Girl zamawiałam dla koleżanki, miałyśmy małe problemy na początku po dostawie, bo opakowanie zapieczętowane chlupało przy potrząsaniu, myślałyśmy, że coś z nim nie tak, ale po otwarciu i potrząsaniu wszytsko się ładnie wymieszało
      Zapach olejku z drzewa herbacianego jest dośc mocno wyczuwalny, konsystencja ale dla mnie przyjemny, krycie przyzwoite, odcień raczej żółtawy niż różowy czy szary.
      Wg mniecałkiem fajny BB, ale koleżanka mówiła, że potrafi się zwarzyć na twarzy

      Usuń
  9. Kupiłabym go dla samego opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie opakowania ma super (ze względu na kota :D ). I efekt również super. Ładnie pokrył niedoskonałości.
    PS: Nie przejmuj się, ja też mam problemy z cerą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba większość ma, mniejsze lub większe :)

      Usuń
  11. kurcza super produkt!nigdy o nim nie słyszłałam..dostepny jest w Pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam tylko tutaj: http://pinkmelon.pl/opis/2286105/holika-holika-clearing-petit-bb-cream.html
      ale przebitka cenowa ponad dwukrotna w porównaniu z ebayem, no i jeszcze przesyłka...

      ja brałam z ebaya i doszło mi w tydzień :)

      Usuń
  12. Koootek<3 widzę, że cię ciagnie do azjatyckich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak one takie śliczne :D i działają lepiej lub gorzej, ale działają :)

      Usuń
  13. Zastanawiałam się nad kremami z tej serii, a po tej recenzji będę musiała wrzucić do koszyka ten krem, przy następnych zakupach na ebayu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówiłam go drugi raz (19zł :P), na razie czekam na przesyłkę :)
      wtedy napiszę pełną recenzję

      Usuń
  14. Przydatny post :) Świetny kolor i krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, dzieki za opinie :) Chcialabym tylko zapytac, czy krem jest bardziej 'rozowy' czy 'zolty'? Czy tez moze ladnie wtapia sie w kolor skory? Mam blada cere tak jak Ty, ale nienawidze kiedy krem robi na niej zolta maske :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie jest ani różowy, ani żółty, ani szarawy, na początku wydaje się strasznie blady ale potem się dopasowuje do kolorytu skóry (w tym momencie jest dla mie minimalnie za jasny, bo mam troszkę opalony dekolt (ale można to poprawić pudrem :))

      dośc neutralny

      ostatnio zamówiłam z ebaya za trochę ponad 19zł więc nawet jak Ci nie podpasuje to dużo nie stracisz :)

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie :P ale ostatnio ściągałam go z ebaya za ok. 18zł, przesyłka gratis, a w tym sklepie kosztuje 34, do tego 7zł za dostawę :P także jednak ebay :D

      i proszę więcej nie reklamować sklepu, dziękuję ^_^

      Usuń
  17. Jest rewelacyjny. Bardzo polecam! Jeszcze raz dzieki Kasiu:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow,efekt jest super! Tylko ja nie lubię zamawiać na ebayu...

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbowałam wiele BB kremów azjatyckich ale tej marki jeszcze nie miałam, pokusiłaś mnie skutecznie, będę szukać na eBayu ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej cenie na pewno warto spróbować :)

      Usuń
  20. Cholibka! Ciekawa ta Holika :) ktory BB jest u Ciebie na pierwszym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, lubię różne bb, ale czzasem wracam do podkładów :)
      holika jest dość tania i całkiem dobra, już kupiłam trzecią tubkę :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...