czwartek, 19 kwietnia 2012

Dotki :)

Pisałam już gdzieś tam kiedyś, że zawsze mam problem z odtwarzaniem makijaży....zawsze wychodzi mi coś zupełnie innego niż oryginał...
Tym razem miała być prosta miętka, i od tego się zaczęło, a potem było już tylko śmieszniej :D

światło lampki nocnej, zazwyczaj nie jestem taka pomarańczowa, oczka zaczęły łzawić... brakuje jakichś fajnych rzęs, włoski podświetlone przez żarówkę---fuj..no cóż, niedostatków trochę jest, ale przynajmniej było fajnie ;)

a bu, nieostre :(

Użyłam:
Holika Holika Clearing BB Cream
Puder Bell 2Skin Transparent
Bronzer Rimmel Sunshimmer
Róż Bell 2Skin 053
Rozświetlacz Inglot
Baza pod cienie UDPP
 Cienie: pigment Inglot 70, Oriflame Urban Jungle, Sleek OSS,
Kreska na linii wody i wyciągnięta YR, Couleurs Nature 3en1 nr 08 Blanc
Eyeliner (tylko kropki) Golden Rose 14
Tusz: Oriflame Wonder Lash Mascara
 Kredka do brwi Inglot
Pomadka do ust Oriflame Seductive Nude+jakiś błyszczyk, ale nie pamiętam :x

37 komentarzy:

  1. Piękny makijaż! Ale oczek mi szkoda, bo takie załzawione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały dzień soczewki i chyba sobie cieniami zapruszyłam, do tego to światło i niedosypianie :x wstyd pokazywać :(

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba, pomysłowy makijaż.
    Ja to też zazwyczaj jak patrzę na jakieś zdjęcie i próbuję się podobnie pomalować to wychodzi mi coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na makijaż, widzę tu jeszcze jakieś bajeranckie rzęsiska ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że Wam się podoba, nigdy czegoś takiego nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się średnio takie kreski podobają, ale ogólnie wykonanie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest to makijaż, w którym wyszłabym z domu :) ot, zabawa :D

      Usuń
  6. Ten dół na zbliżeniu wygląda, jakbyś się utaplała tuszem :P
    Ale całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cień na powiece jest bajeczny!
    P.s. jesteś prześliczna, jakbym była facetem to bez wahania porwałabym Cię na bezludną wyspę. :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo ciekawa ta dolna powieka!

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra bardzo mi sie podoba, te dotki sa super:) ale Ty jestes ładna..Dzizas.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy makijaż,cienie bardzo ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie wyglądają te kropki na dolnej powiece

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam nigdy tego typu makijażu! Pomysł genialny i wykonanie również.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ja ledwo potrafie sobie prosta linie zrobic, a Ty takie cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może to i lepiej, bo jest kreatywnie :)
    a efekt i tak świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne oczka!:)
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki fantazyjny makijaz:) bardzo mi sie podoba:) biedne oczko ale myślę że jakos sobie poradzisz ze łzawieniem:)Pozdr dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oryginalny :) kojarzy mi się z piórem jakiegoś ptaka

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie rycz, czasem trzeba poświęcenia :P
    Chcę więcej takiego eksperymentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały ten zielonkawy cień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jestem zachwycona takim okiem:) Niesamowicie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie całość się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się, że się oczko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! wyszło nieziemsko :-) Ale pewnie bardzo pracochłonny ;/ Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. czemu nie dodajesz nowych postów? Zaglądam tutaj i zaglądam - a o postach muszę zapomnieć:( Dlaczegooooo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że zaglądasz :)
      piszę kiedy mam na to czas, a nie codziennie się udaje niestety póki co...

      pozdrawiam :)
      niedługo konkursik :D

      Usuń
  25. Swietna praca,bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...