czwartek, 19 kwietnia 2012

Czerwień idealna (?), czyli Rimmel Lasting Finish by Kate Nr 10

Szminki Lasting Finish są znane i lubiane od dawien dawna :D
Także seria By Kate Moss podbiła serca fanek marki :)


Widzę na blogach, że dziewczyny podpisują odcienie pomadek ROSETTO (widziałam 10 i 16 i jeszcze kilka tak opisanych kolorów). Nie jest to jednak nazwa odcienia, mają one tylko numerki. Rosetto to po prostu szminka, tak samo jak Lipstick i Rouge a Levres :)

zdj. pochodzi ze strony rimmellondon.com
światło dzienne
lampa
na zdjęciach ust wyszła troszkę za różowo, tak czerwień jest bardzo neutralna, klasyka gatunku (nie za różowa i nie za pomarańczowa)
Numerek 10 to klasyczna czerwień
+gładko się rozprowadza
+ślicznie pachnie
+bardzo mocna pigmentacja
+trwałość przyzwoita, ale to oczywiście zależy od tego jak kto zjada pomadki :) (po jedzeniu trzeba poprawić, miałam nadal umalowany kontur ust, a środek się nieco starł)
+ładne opakowanie (detal z imieniem Kate, dla mnie super, bo nawet imię to samo :D, podoba mi się połączenie matu z połyskiem i typowa dla Rimmela ścięta końcówka z koroną)
+przystępna cena (ok 17zł)
+ładne kolory w palecie

Minusów nie odnotowałam, poza tym, że w czerwieni wyglądam jak chory człowiek, jestem wręcz zielonkawa. Może takie wrażenie, bo nie czuję się zbyt dobrze w mocnych ustach w ogóle. Na szczęście dostałam do testów jeszcze jedną, która bardziej przypadła mi do gustu kolorystycznie

pomadka znalazła już dobry domek u koleżanki :)

(szminka trzykrotnie odciśnięta w papier, kolor robi się delikatniejszy i bardziej matowy)

(ten produkt został wysany mi do recenzji, jednak nie wpływa to w żaden sposób na moją opinię)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. no i super :), mnie się bardzo podobają czerwone usta, ale nie na mnie niestety :(
      najważniejsze, żeby się dobrze czuć :D

      Usuń
  2. Piękna <3 Żebym tylko miała większe usta to bym nosiła ją codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda na ustach:)Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ciągle się wściekam, że mi nie wychodzą :D

      Usuń
  4. śliczna czerwień, mi też niestety one nie pasują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie kolorki na ustach, ale też nie moich :)

      Usuń
  5. Śliczna,ale czemu nie ma całych usteczek,masz takie piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Basiu :*
      może dlatego, że wyglądałam w tej szmince jakbym miała zaraz zejść z tego świata :D
      mogę takie cuś wstawić, szminka odbita na papierze dwa lub trzy razy-stąd mat

      Usuń
  6. extra ta szminka,......musze zakupic czerwień tylko matową bo tylko taka mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ją w rossie i już miałam kupić ale wahałam się czy będzie do mnie pasować:) Chyba zdecyduję się jednak na nr 19:) wydaje mi się, że nie bardzo rzuca się w oczy.;) Dobra recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wlasnie ja kupilam, jest super;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...