czwartek, 29 marca 2012

""Powietrze pachnie jak malinowa mamba", czyli zapachowo-lakierowo z MIYO

Seria pachnących lakierów z MIYO jest już znana i wydaje mi się, że lubiana. Ja swoje nabyłam niedawno nieco przypadkiem :D do kolekcji brakuje mi tylko zielonej papyi :(

Nr 30 Raspberry właśnie tak pachnie jak w tytule, nie jak maliny świeżo zerwane z krzaka, ale nadal miło: dość cukierkowo i smacznie :)
Sam lakier jest bardzo przyjemny w użyciu, ma wygodny pędzelek, którym łatwo manewrować. Do plusów zalicza się też dobra konsystencja, dobre krycie (wystarczy jedna grubsza warstwa, ale ja wolę dwie :))

Lakier ma w buteleczce bardzo widoczny złoty shimmer, na paznokciu jest on bardzo subtelny, ledwo dostrzegalny, zwłaszcza po pokryciu topem.


buteleczka w świetle dziennym i z lampą, zbliżenie z lampą na pazurku

światło dzienne (lakier w rzeczywistości jest chłodniejszy)
z lampą

Czy któraś z Was ma zieleniaczka z tej kolekcji? Jak się sprawuje? Strrrrrrrrasznie mi się podoba, ale nie mogę go nigdzie znaleźć :P

15 komentarzy:

  1. Mam wszystkie i sa super. Błękit najsłabiej kryje a zieleń jest fajnie napigmentowana. Pięknie pachnie ale nie używam jej za często bo to niestety nie mój kolor. utaj zdjęcia http://ewalucja.blogspot.com/2011/09/fresh-papaya.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałam je u Ciebie już dawno dawno :D i wtedy też sie zakochałam :P
      mam wszystkie, tylko zieleninkę jeszcze chcę...poczukam więcej (mam mało zieleni)

      Usuń
  2. Wyobrażam sobie jak musi pachnieć:)
    Świetnie wygląda na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ładnie! mam ten i Orange, są niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zielony, wspominałam o nim kiedyś. Jest cudowny <3
    Tego konkretnego nie kupowałam, bo nie przepadam za różowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko papaję i uwielbiam ten lakier. Niestety zapach mi nie podchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie w sb wybieram się po kilka kolorków tej firmy, ponieważ trwałość i jakość tych lakierów naprawdę mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chciałabym jeszcze spróbować innych serii :)

      Usuń
  7. Buu, a ja nie mam zadnego zapachowego MIYO i nawet ich nigdzie nie widzialam :(
    Słodki kolor na słodkich pazurkach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja dopiero niedawno kupiłam z allegro :p, bo nie mogłam ich u siebie trafić, to była limitka i chyba trudno je już spotkać :(

      bardzo słodki, ale pasuje mi do karnacji, dłonie tak ładnie wyglądają (mam często zaczerwienione palce, przy takich kolorach nie rzuca się to wcale w oczy :))

      Usuń
  8. śliczny jest :))
    u siebie je widziałam, zielone również :) jeśli chcesz odezwij się to Ci kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, to jak coś to odezwij się na maila:)

      Usuń
  9. bardzo ładne i subtelne, lubię ten wzorek.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...