czwartek, 29 marca 2012

Po dość długim czasie...

...mały powrót :D
Ostatnimi czasy jestem bardzo zapracowana, musze wygospodarować czas na studia, studium, Pana Sylwestrowego i inne zajęcia...ale tęsknię za aktywnym blogowaniem, więc oto jestem i mam nadzieję, że będę pojawiać się tu częściej :)

I od razu zestawienie. Pewnie nikt już nie pamięta, ale pisałam w tej notce, że kondycja moich pazurków się znacznie pogorszyła (a mianowicie: moje paznokcie są dośc mocno pobruzdowane pionowo, zwykle używałam polerki, żeby to zniwelować, czasem aż za bardzo---na obrazku z lewej widoczna zaczerwieniona płytka w miejscu gdie była polerowana i dużo jaśniejsza bliżej macierzy---tam gdzie pozwoliłam jej odrastać, pozwoliłam odrosnąć pazurkowi całkowicie nie używając polerki :), ogólnie pazurki nie prezentowały się zbyt dobrze, zwłaszcza bliżej wolnego brzegu :() ale nadeszła pomoc!

Z racji tego, że skończyłam się buteleczka mojej ukochanej (!) odżywki Eveline 8w1 po ponad 3(!) miesiącach kupiłam kolejną sztukę. A jest to "niezła sztuka" :D

Recenzji tej odżywki naczytałyście się pewnie już mnóstwo, więc nie będę się rozwodzić...
W wielkim skrócie:
+zauważalne działanie
+paznokcie są mocniejsze
+twardsze
+używałam jako lakier podkładowy, nie tak jak zaleca producent - sprawdza się u mnie
+szybko schnie
+wydajna (pod koniec rozcieńczałam kropelkami z Inglota)
+dobra dostępność
+niska cena

+/-wygładza wizualnie i nadaje połysk, jednak stosowana samodzielnie potrafi dawać wrażenie sinych palców (szarawa przy większej ilości warstw)

-śmierdzi dość intensywnie w trakcie malowania
-trujące substancje w śladowych ilościach (UWAGA! kobiety w ciąży)
-nieco wysusza skórki (nawet jak się na nie specjalnie nie najedzie)


a 3miesięczna metamorfoza przedstawia się tak:
(nagie pazurki, lampa)
(wypolerowane delikatnie, 1 warstwa Eveline 8w1, lampa)

12 komentarzy:

  1. Świetne rezultaty! Ja stosowałam diamentową - paznokcie się wzmocniły, ale łamały się z jeszcze większym hukiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam kupić tym razem diamentową, ale nie było, więc wybrałam znowu 8w1
      możliwe, że Twoje pazurki były aż za bardzo wzmocnione/utwardzone i dlatego zaczęły się łamać... (czytałam gdzieś o podobnych rezultatach po stosowaniu NailTeka II(baza i top))

      może trzeba wypróbować coś bardziej na bazie oliwki... (dla malujących pazurki to niezbyt wygodne, ale ponoć świetnie uelastycznia :) może pomiędzy malowaniami?)

      Usuń
  2. Poprawa ogromna! Super, ze zaczelas znow pisac :). Bardzo lubie czytac Twoj blog :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że znów jesteś :))
    Poprawa ogromna, gratuluję! Również stosuję tą odżywkę i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą odżywkę:)
    Ja ją stosuję pod lakier kolorowy jako bazę, sprawdza się świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również w ten sam sposób :)

      Usuń
    2. dziękuję Dziewczyny za dobre słowo na powrót, to bardzo miłe :) aż chce się pisać!

      Usuń
  5. Mam te odzywke i dzis pierwszy raz sie malowalam nia, bo paznokcie mam w tragicznym stanie, krociutkie ale porozdwajane :/
    Pierwsze co musze zauwac to te trujace dodatki, normalnie podczas malowania paznokci szczypaly mnie oczy, od samych oparow.
    Czy zeby zauwazyc efekt musze jej uzywac tak jak kaze producent czyli 4 dni, zmyc, 4 dni, zmyc itd?
    Tyle czasu nie malowac paznokci? A ja mam tyle pieknych nowych lakierow? ;)
    Czy ma szanse podzialac jak bede jej uzywac jako baze pod lakier? Czyli malowac nia raz na kilka dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -polecam używać w przemieszczonym pomieszczeniu i najlepiej wywietrzyć także po, bo zapach jest dość męczący
      -może najlepszy efekt jes, gdy stosuje się tak jak pisze o tym producent, ja jednak pisałam, że nie używałam jej zgodnie z zaleceniem producenta, tylko właśnie jako lakieru podkładowego (jedna cienka warstwa pod lakier) i jak widać też zadziałała :)
      -pamiętaj, że do wszystkiego potrzeba trochę czasu w pielęgnacji
      -no i uwaga na skórki, lepiej zachować odległość, bo wysusza

      pozdrawiam i życzę powodzenia :*

      Usuń
  6. super efekt :) mam nadzieję, że i u mnie zadziała :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...