piątek, 30 marca 2012

Pasiak niewięzienny :)

Proste zdobienie na MIYO Raspberry :)
Dzisiaj pierwszy raz użyłam magnetycznego lakieru (w zamierzeniu do mani z użyciem magnesu) do zrobienia wzorków konadem i wyszło super! Nie wszędzie dokładnie odbiłam :D, ale wzór jest wyrazisty (znacznie bardziej niż na zdjęciach), gładki, nie rozmazał się pod topem (GR z zestawu do frencha) mimo, że nakładałam na krótko po zdobieniu. Same plusy (lakier kupiłam kilka dni temu w Naturze, w promocji za 6,99 bodajże---polecam do wzorków). Lakier w buteleczce opalizuje na zielono i różowo, na paznokciach jest czysto srebrny.

16 komentarzy:

  1. mam ten wzorek i wiecznie mi krzywo wychodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może przez zagięcie pazurków, ja mam dość płaskie, tylko wskazujace się zawijają :)
      w sumie chyba drugi raz tym wzorkiem robiłam...i wcześniej też dość dobrze wyszło

      Usuń
  2. Zazdroszczę umiejętności odbijania - mi to za cholerę nie wychodzi ;D
    Kompozycja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kombinuję z wzorkami stempelkowymi i jestem w nich zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładnie mi nie wychodzą stempelki;(

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :)

    dziewczyny czasem niektóre wzory po prostu nie chcą się odbić, na początku też stempel nie chciał odbijać, ale się wyrobił i teraz jest niemal bezproblemowo, trzeba próbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie odbity wzorek urocze pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...