sobota, 31 grudnia 2011

Żywe srebro sylwestrowe- czyli Essence i Essence

W rolach głównych Essence Nail Art 003 Stamp Me Silver, czyli srebrny, dobrze kryjący (2 cienkie warstwy, na bazę pewnie jedna grubsza by wystarczyła) lakier do wzorków o wykończeniu foil - chyba najbardziej srebrne i kryjące bez większych smug sreberko jakie widziałam :)

Na to (serdeczny i mały) 2 warstwy topu Essence Hello Holo (tego pana na pewno dobrze znacie)

Mani malowany na próbę, nie zdecydowałam jeszcze czy zostawić same sreberko (daje naprawdę świetny lustrzano-metaliczny efekt), czy pójść na całość z holograficznym topem (on też daje...po oczach):) Jak myślicie?

wszystkie zdjęcia z lampą, różne ustawienia

16 komentarzy:

  1. na dzisiejszą noc sylwestrową w sam raz!;)
    Lepszego Nowego ROku:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie :) też miałam srebro na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolorki;] idealne na karnawał;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Bligb Bling na całego:D podoba mi się z topem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taki efekt na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Końcowy efekt jest fenomenalny + piekne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekt :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://aleksandra-makijaz.blogspot.com/2012/03/z-racji-tego-ze-moj-blog-niedawno.html Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie makijażowym u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z topem lepszy tylko szkoda że wycofany :(

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...