piątek, 16 grudnia 2011

Udało się!

...zdobyć I miejsce w konkursie organizowanym przez AgęBil i Pierre Arthes z tą stylizacją. Pięknie dziękuję!


szkoda, że jetem z 5 rozmiarów za duża, żeby nosić takie fasony :D
Jako nieuleczalna lakieroholiczka bardzo cieszę się z nagrody, którą są 3 wybrane STĄD lakiery Pierre Arthes, tym bardziej, ze z tą marką jeszcze nie miałam do czynienia :) Czekam z niecierpliwością

Gratuluję też wygranych Paramore i Żakiecikowi!

Czy Wy ubieracie się czasem pod kolor lakieru (lub nie ubieracie się w coś, co Wam nie będzie pasować do pazurków?) może to głupie, ale ja tak często robię :)

14 komentarzy:

  1. Malina, ciągle nie mogę się nadziwić, że masz bloga ;) Nawet nie wiesz w jakim byłam szoku, kiedy link z Twojego podpisu na wizażu przeniósł mnie tutaj :)
    Gratuluję wygranej!
    A odpowiadając na pytanie: czasem dopasowuję lakier do ubrania, ale to raczej wtedy, kiedy wybieram się na większą imprezę ;) I to nie tylko kolor, ale też wykończenie, topy, stemple i tak alej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @ viv
    no długo nie mogłam się zdecydować na blogowanie, ale w końcu i ja wsiąkłam :) zapraszam do podglądania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No przecież, że już podglądam ;)
    Nie wiem czy wiesz, bo czytałam na innych blogach o jakichś problemach...

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie wiem, problemach w związku z czym?

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze raz gratuluję- zasłużona wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mali, nie znam się na tym prawie wcale, ale inne dziewczyny pisały, że nie widzą swoich obserwatorów albo nie mogą zacząć obserwować innych blogów ;)
    Ale ja u Ciebie jestem i mam zamiar zostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :)

    ja dobieram pierścionki do lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Mali! Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...