niedziela, 18 grudnia 2011

Tag Lakieromaniaczki

Nie byłabym sobą jakbym nie odpowiedziała na otagowanie przez Agę. W końcu lakierowa mania od jakiegoś czasu mnie trzyma i nie puszcza :D

1.Ulubiona marka lakierów
Bell GW, Colour Alike, Jumpy, GR, Rimmel, Orly, OPI, ChG, Essence... itede, wiele lubię za różne aspekty :D

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
najbardziej shimmer, glassflecked, krem, za dużym brokatem nie przepadam
3.OPI,China Glaze czy Essie?
Essi nie znam, inne lubię :)
4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
raz na 3 dni, czasem codziennie
5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
najczęściej sięgam po róże i czerwienie
6.Ciemne czy jasne pazurki?
średnie
7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Eveline 8w1, ale dzisiaj malowanie :)
8.Czy lubisz matowe wykończenie?
tak
9.Czy jesteś fanką frenchu?
podoba mi się, ale mi nie wychodzi
10.Ulubiony zimowy kolor?
Bell, Glam Wear, 521 (nie za ciemny granat z kolorowym shimmerem)
11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
pojedyńcze lakiery różnych firm, Inglot, GR , Rimmel  (ale są takie spośród tych firm które lubię bardzo)
12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
tak, NT II, Poshe, SV, GR z zestawu do frencha

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
ciepłej zieleni
14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
 NT II Foundation, Eveline 8w1, Rimmel NR (raczej odżywki :)) nie typowo podkładowe, ale też SH Insta-Grip
15.Ulubione wykończenie lakieru?
shimmer, glass-flecked, flakies
16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
raczej mono
17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
ostatnio się do nich przekonałam
18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
bardzo mi się ostatnio spodobał Essence, Blue Addicted, ale nie mam takiej listy :)
19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
srebrny pękacz z wibo/lovely
20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
to i to
21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
nie tak dawno, systematycznie ze 3 lata temu, kiedyś małowałam sporadycznie ze względu na obgryzanie

Taguję:
Carmenkę
Lidzię
Paramore
Ewalucję
Orchidka

będzie :)

5 komentarzy:

  1. Dzięki za otagowanie :*
    Wreszcie TAG, który podoba mi się w 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, bardzo chciałam ten tag uzupełnić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No way!teraz się nie wywinę od odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiedziałam :) http://lidzia007.blogspot.com/2011/12/tag-lakieromaniaczki.html

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...