środa, 7 grudnia 2011

Siniaczek, czyli nie umiem korzystać ze stepów :P

Za każdym razem, gdy próbuję umalować się wg stepu (krok po kroku), wychodzi mi albo coś strasznego do niczego nie podobnego albo po prostu coś zupełnie innego...nie wiem czy jest tak ułomna, że odwzorowanie jest dla mnie awykonalne, czy po prostu coś mi nie pasuje w tym makijażu na mnie i ostatecznie zawsze wychodzi coś niezamierzonego :)
Tak czy inaczej, Ewesko, wiesz, że Cię uwielbiam, wybacz mi więc tę profanację :D
Makijaż Eweski: (KLIK!)
U Ciebie leciutki jak muśnięcie skrzydeł motyla, u mnie bardziej przypomina siniaka (śliwa pod okiem, nie bez przyczyny ma taką nazwę)...ale cóż... :P W sumie źle nie jest, ale zamierzenie było zupełnie inne...
użyłam: 
-Dermacol 113
-baza UDPP
-cienie Sleek (OSS), Inglot, Kobo, Miyo
-kredka do brwi Inglot
-tusz Rimmel

11 komentarzy:

  1. Jest trochę inny niż oryginał, ale to może też kwestia światła. A ja tak zapytam...gdzie capnęłaś bazę UDPP? Też chcę...buu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o światło niestety sztuczne i kolorki też nieco inne były użyte

    bazę (wersję w tubce, nie w różdżce) kupiłam na ebayu razem z dwoma cieniami, ale to już dawno dość było

    OdpowiedzUsuń
  3. jest ładnie :P

    Mi się naprawdę podoba :) inaczej niż w oryginale, ale tak samo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie tez sobie myslalam o swietle... naprawde swiatlo moze duzo zdziałac :)
    Ty zawsze robisz idealne kreksi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co narzekasz jak wyszło bardzo fajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Kochane :*

    nie narzekam na to jak wyszło, raczej na to, że nie umiem zrobić tak jak miałam zamiar :D

    fajnie, że zajrzałaś Kleo, obserwuję bloga od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest nieco inny niz oryginał ale i talk bardzo ladny:)

    to witam w klubie, bo tez nie umiem korzystac ze stepow:)

    i jak milo ze masz wlasnego bloga:D baaardzo mnie to cieszy:DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, sama bym tak nie umiała ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję :) to bardzo motywujące co piszecie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinka, śliczny makijaż :D Skąd bierzesz te pomysły?
    Widząc temat byłam pewna, że bawisz się stepami do tańca irlandzkiego i jak każdy na początku nabawiłaś się siniaków na nogach (tzw. czarna orchidea)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe Wiedźmo gdzie mnie do stepów irlandzkich :D chyba bym się połamała przy pierwszej próbie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...