wtorek, 6 grudnia 2011

Refleksja (niezupełnie) Mikołajkowa

Chciałam Wam pokazać makijaż publikowany na forum na W. dokładnie rok temu :)

grudzień 2010

grudzień 2010
W samym makijażu może nie ma nic specjalnego, ale przeglądając starocie natrafiłam na takie zdanie we wstępie: "Ostatnio w ogóle przestałam szaleć z makijażem, na co dzień brązy i kreseczka (...) a cera niestety w rozsypce"
grudzień 2010
I tak myślę sobie, że właściwie nic się nie zmieniło, od roku, mimo czasem bardziej kolorowych publikacji, jeśli chodzi o makijaż na co dzień wybieram wersję minimalną i bezpieczną, czyli taką, jak na załączonym poniżej obrazku.



grudzień 2011

A kolor? Siedzi sobie cichutko, a to luzem w kosmetyczce, a to w paletce i chyba tam mu lepiej, bo na oku robi się od razu niepewny, czuje się nie na miejscu, zawstydzony...

Czy bierze się to z braku pewności siebie, czy z podciętych niegdyś skrzydeł, a może z nieodpartego przekonania o tym, że kolor i mocniejszy makijaż mi po prostu nie pasują?

Nie wiem, ale chciałabym wprowadzić więcej koloru i życia nie tylko w makijażach "do szuflady", w których nie wyjdę dalej niż do kuchni zagotować wodę na herbatę..





A jak jest z Waszymi makijażami na co dzień? Stawiacie na kolor i wyrazistość, czy raczej subtelne i bezpieczne podkreślenie urody?
Czy ktokolwiek kiedykolwiek Was zniechęcał do mocniejszego malowania się?



14 komentarzy:

  1. Malinio Ty przeciez pieknie wygladasz w mocnym makijazu!! :) Jak najbardziej wychodź w kolorkach do swiata
    Ja lubie kolory, ale szalonych cieni jeszcze nie mam wiec sama dokladnie nie wiem :)
    Ale jak zmaluje jakis rozowy makijaz to jak najbardziej w nim wyjde, Ty tyz powinnas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mali opowiadasz głupoty. :) Prześlicznie Ci w wyrazistym, kolorowym makijażu. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz i w kolorowym, mocnym i w delikatnym ;)
    Ja bardzo lubię kolorowe, choć mały akcencik zawsze dodaję. Ale są takie dni, szare i ponure, że nie szaleję wcale i używam brązów albo tylko kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny makijaz perfekcyjne cieniowanie :)powinnas wrzucic troche koloru :)on dodaje uroku :) ja to roznie na prawde si emaluje nie raz zupelnie normalnie nei raz cos tak mi kolorowego skapnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malinko, śliczna z ciebie kobieta :) MIODZIO! :) A makijaż pierwsza klasa :**

    OdpowiedzUsuń
  6. ejj jak to sie stało, ze nic nie wiem o Twoim blogu?:D W kolorach Ci ślicznie, dodają ci uroku i lekkości. Powinnaś kiedyś zebrać odwagę i wystąpić publicznie w Twoich cudnych makijażach;) btw jesteś piękna >3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Malinko,nie od dzisiaj wiemy,że makijaz udoskonala wygląd kobiety,czujemy sie w nim pewniejsze i piękniejsze,mi zawsze makijaz dodaje pewnosci siebie,a to czy jest on naturalny czy kolorowy,zalezy od tego gzie wychodzę;-) Ty wygladasz bardzo fajnie w naturalnym makijazu,a w kolorowym to już cud MALINA!Więc nie rezygnuj z kolorów,trzeba sobie ubarwiać życie!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna Ty i piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Wam dziewczyny :)
    na pewno na to, że nie chcę więcej kolorów ma stan mojej cery, dużo do zamaskowania zawsze :(
    a wiadomo, że kolor nie lubi się z zaczerwienieniami na buźce

    spróbuję częściej się odważyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny maja racje:) Maluj sie maluj, pieknie cieniujesz i slicznie ci w fiolecikach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się tam bardziej podobasz w kolorze niż taka nude ;) Sama też noszę kolory na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Ciebie uwielbiam w kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  13. no to kolorujemy :)
    a dzisiaj znowu "nude", tylko kreseczka przy rzęsach (Sylwestrowy pochwalił makijaż...i jak ja mam kolorów używać więcej? :D)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...