czwartek, 1 grudnia 2011

Raczkowanie... ale w tym wieku?!

źródło: spec.pl

No to raczkujemy...ja i mój blog.
Nieśmiało wkraczamy w blogosferę, z lekką obawą o to, z jakim odbiorem się spotkamy. Mamy nadzieję, że z ciepłym :)

Długo myślałam, czy porywać się na zakładanie bloga. Czy mogę czymkolwiek kogokolwiek zaciekawić, czy wystarczy mi zapału i systematyczności by się tym zajmować... Jedna rzecz przeważyła na korzyść tego przedsięwzięcia.

Każdy chce mieć swoje miejsce, swój kącik, w którym może odpocząć, robić, co mu się żywnie podoba, który jest tylko jego (kto dzielił pokój z rodzeństwem, ten wie ;)). Moim kącikiem niech będzie ten blog :)

W założeniu tematyka ma być głównie kosmetyczna, ale zobaczymy, co jeszcze zdarzy mi się dorzucić do już narobionego Bajzlu. :D

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zaglądania i komentowania :)

19 komentarzy:

  1. fajnie Malinko że założyłaś bloga :* powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę,że dołączyłaś do nas,trzymam kciuki,za szybki rozwój bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Malina :) i powodzenia
    a i pamiętaj ... blogowanie uzależnia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zdecydowałaś się na blogowanie :)

    czekam z niecierpliwością na pierwsze notki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah! Nasza Malina kochana nareszcie! Tylko gdzieś uwidocznij adres bloga :) będę zaglądać i jak coś to :bacik: :*

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy witamy :D super nazwa bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaję do ulubionych i czekam na jakieś włosowe notki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę nie dołączyć :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Malinia! jeeej :D :)
    Gwarant, że w mig bedziesz miec mnostwo obserwatorów ;)


    mam nadzieje, ze to nie było ironicznie ;> :D

    buziaki i zycze udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malina już ma grono wielbicieli! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Dziewczyny za miłe powitanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie zaczęłaś, a już masz grono wielbicieli ;) Czekam zatem co będzie dalej i trzymam kciuki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również będę zaglądać! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo a to niedługo będzie już roczek :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...