sobota, 10 grudnia 2011

Pazurki

Pamiętam pewne zdanie, jednak nie pamiętam, kto to powiedział...
Tak czy inaczej, identycznie było ze mną:
"Obgryzałam paznokcie odkąd miałam zęby"

Oj tak, biedne maluchy tyle się nacierpiały przez lata. Był okres, kiedy potrafiłam obgryźć do bólu,
a nawet do kropelki krwi... zdaję sobie sprawę, że mimo rzucenia tego paskudnego nałogu już kilka lat temu, pazurki raczej nie będą wyglądać tak, jak mogłyby bez ich dręczenia...

odkąd przestałam obgryzać definitywnie 
nosiłam krótsze:


i dłuższe:


we wszystkich wzorach i kolorach :)


 
Teraz, z racji, że mam bliski kontakt ze skórą innych osób, noszę krociusieńkie. Odkąd skróciłam na zero (naprawde zero zer, nie sięgają nawet do opuszki) są trochę w gorszej kondycji... :(
Dlatego nabyłam dobrze już znaną odżywkę Eveline 8w1 i zestaw małej manikiurzystki, żeby doprowadzić je do stanu używalności :)







Czy któraz z Was obgryzała pazurki lub skubała skórki? Czy macie inne złe nawyki, z którymi udało Wam się wygrać lub wciąż walczycie?

22 komentarze:

  1. Oj mam to samo, choć nie obgryzam paznokci aż do krwi.
    Zazwyczaj robię to z nerwów, moja mam się ze mnie śmieje i mówi, że zaraz zjem palce, ale ja niestety nie umiem z tym skończyć. Używałam preparatów, ale one nic nie dają.
    Jak mam lakier, to jest lepiej, bo zgryzam go zamiast paznokcia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Sleeping_beauty u mnie też żadne gorzkie paluszki nie pomagały, najbardziej pomogła jednak silna wola i tak jak mówisz---malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja obgryzam nadal al emam fazy ze potrafie zapuscic bardzo dlugie paznokcie a potem nagle obgryzam nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze mam to na tle nerwowym ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nigdy nie obgryzałam paznokci,ale skórki tak,bo zawsze miałam suche i się zadzierały to musiałam te zadziory dalej pociagnąć :/ do dziś mi się to zdarza,bo nawilżonych skórek chyba w życiu nie będę miała..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja obgryzalam paznokcie i obgryzam:P, paznokci nie maluje, bo wygladaloby to conajmniej smiesznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Też obgryzałam:( jak mam ścięte do zera to też je męcze.
    teraz brzegi skubie,przez co się zadzierają.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, wciąż bezwiednie skubię skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  9. paznokci nigdy, skórki od dawien dawna i nie mam zamiaru przestać, wstyd się przyznać, ale potrafię je w ten sposób lepiej wyregulować niż niejedna kosmetyczka, a przy samym miejscu wzrostu paznokcia mam niewidoczne, więc problemu ni ma LOL

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bezwiednie skubię skórki i brzegi paznokci :( Malowanie nie pomaga, pierścionek troszkę ale nie noszę bo przeszkadza mi ;]

    Pilar - też myślałam że nigdy nie nawilżę aż zaczęłam się bawić w robienie mazideł :) Wczoraj kremikiem zmięczyłam skórki na tyle że dały się odsunąć :D Zapraszam tu: http://czarownicujaco.blogspot.com/2011/11/o-kremikach-sow-kilka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja obgryzałam, może nie do krwi, ale robiłam to.
    Skórek nigdy nie podjadywałam:)
    Nawet nie pamiętam co się stało, że przestałam je obgryzać. Nie stosowałam żadnych lakierów na odstraszenie mnie przed tym, wygrała moja silna wola. Teraz jak pomyślę, że miałabym obgryźć paznokcia to słabo mi sie robi:)
    To jest bardzo zły i mało estetyczny nawyk.
    Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety u mnie też tak było, obecnie mam sztuczne i na razie mnie nie korci żeby obgryzać.Mam nadzieję że od teraz już nie będę obgryzać, paznokcie mi odrosły zanim jednak na dobre dojdą do siebie to potrwa ale mam nadzieję , że nie będzie mnie korciło na obgryzanie.Myślałam że tylko ja jedna obgryzałam paznokcie a tu jednak nie.fajnie jest poczytać, że jest ktoś kto ma podobne przejścia.

    OdpowiedzUsuń
  13. @ Ula, nie jesteś sama :) sporo dziewczyn miało lub nadal ma ten problem lub inne podobne małe ale uciążliwe natręctwa
    mam nadzieję, że już na dobre przestało Cię korcić :*

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na informacje jak zrobilaś te nutki z piąciolinią bo super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nudziakowy lakier (tutaj Eveline 496)
      na to wzorek płytką konad m73 i czarnym lakierem
      całość pokryłam topem a na końcu zmatowiłam (CA, Matt Top Coat)

      polecam zdobienie konadem, bo jest proste i efektowne :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. płytka wygląda tak: http://2.bp.blogspot.com/_d44vWFWiVO8/TSgHiWFphSI/AAAAAAAAApY/HzneFhJjCoQ/s1600/z-konad-image-plate-m73.jpg

      Usuń
  15. aaa za pomocą płytki :) myslałam ze metoda gazetowa , która mi niestety nie wychodzi. dziękuje za odpowiedz :) i wesołych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również OBGRYZAŁAM, bo rzuciłam ten nałóg, bo tak to się nazywa, około miesiąca temu. Miałam i mam nadal straszne paznokcie. Zaczęłam oglądać różne blogi o paznokciach, więc też zapragnęłam mieć śliczne pazurki. Zaczęłam nosić tipsy - pomogło mi to w rzuceniu obgryzania, bo tipsy są twarde itd. a w dodatku miałam ładne paznokcie:)
    Teraz nosze tipsy okazyjnie lub gdy chce mieć kolorowe paznokcie.
    Moje paznokcie nadal są w słabej kondycji, baaardzo wolno rosną, rozdwajają się i są cienkie. Mam zamiar kupić tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje z powodu zaprzestania obgryzania :)
      oby tak dalej!

      odżywkę polecam :) jednak obserwuj reakcję paznokci, u niektórych powoduje pogorszenie stanu płytki, a nawet bolesność...

      Usuń
  17. ja nigdy nie obgryzałam paznokci na szczęście!
    Twoje są piękne :) gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy jest ten wzorek na długich paznokciach. Pokażesz nam jak go zrobiłaś, że jest tak wyraźny ?
    Zapraszam do siebie: maczka-maczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorek jest wykonany za pomocą stempli i płytki do stempli konad m73

      pozdrawiam :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...