piątek, 2 grudnia 2011

Jak to się wszystko zaczęło...

Dawno, dawno temu, kiedy po tym świecie stąpały jeszcze gigantyczne gady, a istota ludzka nie była nawet w dalekosiężnych planach...
...i wtedy, całkiem  przypadkiem odkryła forum na W.,
to diabelskie miejsce kuszenia, w którym (jak się później okazało) przepadła na wieki. Na początku wydawało się niegroźne, niepozorne, ot - wejdzie sobie na chwilkę, wyszuka trochę potrzebnych informacji i wróci do swoich zajęć. Ale nieeeee! Ale nieeeee! Przecież chciała obejrzeć jakieś zdjęcie, więc podpisanie swoistego paktu z tym piekielnym przybytkiem zwanego Rejestracją stało się nieuniknione.
Po tym kroku nie było już odwrotu. Zaczęło się wertowanie, przetrząsanie, przekopywanie... Informacja piętrzyła się i nabrzmiewała w jej umyśle do rozmiarów ww. dinozaura. Otumaniona pozytywnymi recenzjami stała się podatna na wpływy "współwięźniów" portalu, wciąż chciała więcej i więcej, choć rozum podpowiadał : NIE!! Wreszcie oślepiona feerią barw MM, zauroczona cieniowaniami delikatnymi jak chmurka, kreskami ostrymi niczym brzytwa, rzęsami aż do nieba pokrytymi czernią, kształtnością ust ubranych w karminowy płaszczyk, lustrzanym blaskiem paznokci... ach! Zapragnęła choć w małym stopniu zbliżyć się do tego świata, wejść w niego, wsiąknąć... i tak też się stało...
Ostatecznym ciosem zadanym jej wolności od wszelkich urodowych spraw, było oplecenie bluszczem wypielęgnowanego, bezsilikonowego, gładkiego jak jedwab loka kolejnego podforum...

i tak trwa do dziś, w swoistej uwięzi, ale jakże słodkie jest to więzienie pomagające odkryć własną kobiecość w czystej postaci :) 

dziękuję wszystkim życzliwym duszyczkom, które tam poznałam :*




13 komentarzy:

  1. U mnie też to się tak zaczęło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogowej sferze :) b. dziękuję za dodanie do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak oto, Malina, przepadłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe i po mnie :P
    tylko portfel cierpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. urzekła mnie Twoja historia... :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. ;> No heloł :D I fajnie, że jesteś :D Aż mi się przypomniało jak ja zaczynałam, hehe. Ale ja nikogo nie znałam :P Powodzenia i wiele radości z prowadzenia zapisków blogowych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ja w portalu na W. też nikogo nie znałam, Dee :)
    aż Was poznałam :D

    a głównie to Ollem mnie zachęciła do pojawienia się na MM, szkoda, że już się tak nie udziela :|

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że założyłaś bloga. :)
    Ja sama zrobiłam to niedawno nawet nie minęło 6 msc. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam w blogosferze, dołączam :) bede śledzic:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej,hej Malina :) Powodzenia w blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Malinko czekam na kolejne posty,oj będzie tu ciekawie:-)bardzo się cieszę,że tu dołączyłaś:*

    OdpowiedzUsuń
  12. jakbym czytała o sobie... ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...