środa, 7 grudnia 2011

GlamBOX - mała rzecz, a jak cieszy :)

Czekałam na pojawienie się GlamBOXów na allegro, odkąd zepsuła mi się używana do tej pory paleta  Inglota (poszła na zawiasie, platik się wykruszył :(), niestety na marne, już zaczęłam kombinować, co tu począć, jak znaleźć nowy domek dla cieni, kiedy z pomocą przyszła mi AgaBil, ze swoim postem (KLIK!)
Dziękuję Ci Aga za ten cynk :*
Nie czekając długo, zamówiłam sobie kasetkę, nowe wzory są przecudnej urody :D

Mój Czerwonaczek zapukał do mnie dziś rano, szczelnie i dokładnie otulony w kilogramy folii bąbelkowej, tekturę i styropian.


Spodobało mi się to, bo obawiałam się, że przyjedzie powgniatany (jak to się zdarzało na początku niektórym). Jednak pakowanie miło zaskoczyło mnie solidnością. Popatrzcie same: koperta bąbelkowa,
w niej mniejsza koperta bąbelkowa, folia, wnętrze wyłożone tekturą i styropianem.

w środku "instrukcja obsługi" GlamBOXa:

A tek wygląda sama kasetka:

+ piękny wyrazisty wzór

 + lekko chropowata faktura

+ wygodne zamknięcie 

a tu porównanie wielkościowe z Inglotem 

Paletka oczywiście musi poczekać jeszcze na recenzję, ale już zauroczyła mnie kolorem, wzorem i formą! Coś czuję, że na jednej sztuce się nie skończy :)

Cena: 35 zł
Dostępność tutaj: GlamShop

Czy któraś z Was czuje się skuszona? A może już macie GlamBOXa lub inną paletę, z której jesteście zadowolone?

14 komentarzy:

  1. wow, Malinko! Ta czerwień jest genialna!!!! Z niecierpliwością czekam na moje

    OdpowiedzUsuń
  2. czuję się skuszona!Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, mam nadzieję, że będziesz zadowolona :D bo inaczej oberwę po tyłku za kuszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne to i bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te kasetki :) Chyba sobie też kliknę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogromnie podoba mi się ten wzór. Może się skuszę jak kiedyś zawitam do PL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten glam box też mi się najbardziej podobał! ale nie wiem,czy takie rozwiązanie miałoby sens,bo często podróżuje(do domu:>) i biorę tylko pojedyncze cienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. oczuchmurność paletka nie jest ciężka, ale chyba bałabym się, że mi się zniszczy w podróży, bo wiadaomo, że to różnie bywa :)

    ja w sumie przełożyłam wszystko co mogłam do palety (te pojedyńczych nie zawsze mi się chce rozbierać i o istnieniu niektórych cieni całkiem zapominam :D)
    a do domku to zawsze możesz sleeka zapakować, jest mniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam trzy nowe wzory :P trudno się zdecydować ;)) piękne są

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, to czekam aż pokażesz, bo jestem bardzo ciekawa tych innych kolorków kwiatków :D
    chcę sobie poprzekładać więcej cieni z pojedyńczych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, że mi ktoś o nich znowu przypomni... Ech, nie ma wyjścia, trzeba zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Izabela :) mam nadzieję, że będziesz zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...