piątek, 9 grudnia 2011

Blu Blu

, manicureNiebieskości wszelakie zawsze kojarzyły mi się ze źle zrobionym makijażem i z paniami zarabiającymi na siebie własnymi wdziękami. Potem dorosłam, zrozumiałam, że to nie w kolorze był problem, a raczej w moim jego postrzeganiu... a teraz dość często sięgam po niebieskości, może nie aż w tak nasyconym wydaniu na co dzień, ale jednak :)


Różowy w kąciku wewn. to nie był najlepszy pomysł, wygląda jak prześwit, oczka spłakane jakieś :P

użyłam:
-korektor Bell Multi-Mineral nr 1
-cień Oriflame w kremie, Paradise Pink (bladoróżowa perła-jako baza)
-cienie: Miyo (Sky, Aqua, Goddess, Royal), Sleek OSS  ( różowy w kąciku, oraz załamanie i roztarta kreska przy rzęsach), Inglota 353 (roztarcie)
-kredka do brwi Inglot 506, korektor do brwi Delia Onyx brązowy
-tusz Rimmel
-pazurki: Vipera, Jumpy, 155


Czasem warto się przełamać. Uprzedzenia w makijażu ograniczają :D
A Wy lubicie takie odcienie? (mam na myśli kilka blogerek, które na pewno odpowiedzą, że tak :)

17 komentarzy:

  1. sliczny make up zrob kiedys stp by step :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monica, make-up powstawał na zasadzie - coś namalowałam, co by tu jeszcze dodać, żeby było lepiej :D więc trudno byłoby mi zrobić stepa (cien na cieniu, a na to jeszcze inny)
    może kiedyś jak zacznę malowac się z gotowym zamysłem w głowie :)

    dziękuję :* Wam

    OdpowiedzUsuń
  3. o to musialas mnie miec na mysli! wszystko co niebieskie kocham :D
    wiec jak najbardziej makijaz mi sie podoba :))
    rozowy ledwo co widac, takze ja tam nie widze efektu zapłakanych oczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie:)! Pamiętam, że dawno temu jeszcze w czasach podstawówkowo-gimnazjalnych niebieskie cienie mi takze kojarzyły się z wstrętnym mało gustowym mejakepm;) A teraz też uwielbiam, to jeden z moich najulubienszych kolorów na oczach:) Bardzo elegancki i taki 'szlachetny' ;) Ale przyznam, że na ulicach bardzo rzadko widuję niebieskie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz mnie wkońcu pomalować!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny niebieski :) uwielbiam ten kolor w kazdym wydaniu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :)

    Kleo, tylko krowa nie zmienia zdania :)

    Orchidku, chyba bym Ci oko wydłubała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż + ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne podejścia jak Twoje kiedyś, nie widzę swojej twarzy w niebieskościach, ale Twój makijaż bardzoo mi się podoba. Może jednak spróbować na sobie....

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jakie Ty masz śliczne oczy... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. makojaż fajny, kolory niebieskości, szarości fiolety czesto "daja" wrazenie przekrwionych oczu, szczególnie jeśli kolor oczu jest ciemny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...