wtorek, 20 grudnia 2011

Bell, Glam Wear, 513

Jeden z moich faworytów lakierowych :)
Brudny niebieściuch z kroplą zieleni, piękny morski kolorek o ciekawym wykończeniu - już nie krem, a jeszcze nie żelek, nie wiem jak to nazwać :D
Wystarczają 2 warstwy do krycia, dobrze się wyrównuje, malowanie bez smug.

Na zdjęciach 2 warstwy, na 2 warstwy Eveline 8w1, na wierzchu NT II
na pierwszym z lata na pewno baza, 2 warstwy lakieru, konad i top
światło dzienne z lewej z lata, z prawej z dzisiaj
z lampą

26 komentarzy:

  1. Mam lakiery z tej serii i bardzo sobie chwalę, bo trzymają się szalenie długo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, a śnieżynka urocza :>

    OdpowiedzUsuń
  3. mi to uwage przykul ten rewelacyjny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak wzorek bardzo fajny:) Uważam, że powinno byc zakazane pokazywanie lakierów na blogach, ponieważ zbudza to chęć zakupienia nowego lakieru, gdzie kosmetyczki zapełnione są lakierami do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek boski, lakier tylko fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cos mi sie wydaje ze zostalas otagowana..
    http://kosmetycznealterego.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-postanowien.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek :)
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam tylko w innym kolorze i myślę, że te lakiery są naprawdę fajne :) Niektóre kolory są wręcz genialne - niby proste, ale mają coś w sobie.
    Ja mam jasny róż, matowy i uwielbiam go:)
    A jak u Ciebie z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
  9. @ Niezdara
    no ja mam chyba z 15 belli, z trwałścią różnie, w zależności od stanu paznokci, bazy, czynności wykonywanych :) ale nie narzekam na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten stempelek na pierwszym zdjęciu jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy kolor. taki trochę jeans ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny kolor, szaleje za granatem ostatnioo

    OdpowiedzUsuń
  14. mam identyczny kolor ale z delii

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym w końcu dorwać w swoje łapki taki kolorek :) Nie wiem co w nim jest, ale baaaaardzo chciałabym go mieć :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fany kolor, że też wcześniej nie korzystałam z lakierów Bell ;p Trzeba będzie spróbować, w jakiej drogerii są dostępne? :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery są dostępne w Naturze, czasem firma ma "wyspy" w centrach handlowych, do tego często w stoiskach w domach towarowych i mniejszych drogeriach :)

      Usuń
  17. Piękny kolor! Wpisuję go na listę. :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...